Kanal tedavili iki dişim düştü implant yaptırma imkanım da yok. Sizce ne yapmalıyım?

Yanlış yapıldığı için çıktığını düşünüyorum şöyle ki önce kırıldı sonra düştüler gerçekten çok kötü bir diş hekimine denk geldim uzaktan tanıdıktı herkes bu doktoru tavsiye etti ama yanından geçmemem gerekiyormuş çok pişmanım herkes çok pişman olduğunu yazmış Sizce şikayet etme hakkım var mı? Diş bu sonuçta ya hakkını vererek yapacaksın ya da mesleği bırakacaksın !
Kanal tedavili iki dişim düştü implant yaptırma imkanım da yok. Sizce ne yapmalıyım?
Cevapla