Günaydın millet.
Dişlerinizi günde kaç kez fırçalıyorsunuz, dişleriniz bembeyaz mı 😀
Dişlerinizi günde kaç kez fırçalıyorsunuz, dişleriniz bembeyaz mı 😀


Sabah uyanınca fırçalar, ağız calkalama suyu ile gargara yaparım.
Bir de gece uyumadan önce fırçalarım, yeter.
Kemik rengim beyaz olduğundan, dişlerim beyaz evet...
Üstelik hiç dişçi görmüşlüğüm dahi yoktur. 😂Yakınen dişlerim ve bean😂
Ooo gerçekten dişlerin harika görünüyor.
İnci gibi maşallah 😀
Maşallah HoJaM 😂
Ay bu adamdan dün biraz daha nefret ettim 🫣
Nefret etme sebebine neden olan postu ben de okudum. Edilmeyecek gibi değil ama boş ver hiç enerjimizi düşürüp günü kötü geçirmeyelim. Yansın dünya 😂
Tamam ama biz yakalım beni anca tatmin eder 😀
Senin için beşeri olan bütün gezegenleri yakarım lotus 😂
Çakmak nerede getirin hemen 😂😂
😂😂
2 defa ve gayet seksi dişlerim var
İyy iğrenç bu adamın öptüğü kadına acıdım şimdi 😂😂
Sen de çok zevklisin maşallh ümitcim 😂
Güzelmiş dişleriniz ümit beycim lakin çok yaşlanmışsız yakında toprak olacak o güzelim dişleriniz 😀
2 kez fırçalıyorum. Aşağıdaki yorum sahipleri 4 kez dişlerinizi fırçalamayın. Diş minenize zarar veriyorsunuz. En 3 kez fırçalanması tavsiye ediliyor.
Cevap
21Cevap
İki kez beyazdir inci gibi maşallah jsj
Günaydın ben günde 2 kez fırçalıyorum.. biri sabah uyanır uyanmaz ve diğer de tabi ki de gece yatmadan önce.
Evde olduğum müddetçe … sabah ve akşam genelde
Evde değilsen fırçanı yanında taşısana ala ala 😂
Yok daha neler 🤦🏻♂️
İşe gidip gelsin o da
Ben taşırım eğer gerekiyorsa
sabah - öğle ve aksam... dişlerim reklamda oynayacak kadar temiz ve beyazdır.
Peki fırçalamak dışında bir şey yapıyor musunuz?
Yani bu kadar beyaz olmasının başka bir sebebi var mı yoksa yapısı mı böyle
genetik olarak zaten kar beyazı renginde. sıfır çürük, dolgum yok, hepsi kendi dişim. şekerli gıda çok tüketmiyorum.
Ovvv maşallah maşallah 😀
Değişiyor, bazen 3 defa, 2 defa, bazen 1 defa, bazen de hiç... Sitede herkes fırçalıyormuş, maşallah : ))
Bembeyaz günde 3-4 defa firçalarim fırça hep cantamdadır
Süper ✌️
kahvaltıdan sonra fırçalıyorum bir de uyumadan önce , dışarı çıkacaksam ekstra bi kere de çıkmadan önce fırçalıyorum
Günde 2 kez fırçalarım sabah ve akşam olmak üzere.. ve evet dişlerim beyaz
İki defa biri sabah kahvaltısından sonra, diğeri de yatmadan önce
iyi baksinlar
Her sabah hiç aksatmam ama gece bazen kaytarıyorum 🙈
Benim dişlerim sarı inci gibi 😂
İyyy git bir temizlik yap 😀
Yılda bir kez fırçalıyorum bence yeterli
Çok bile iki yıla çıkarmalısın 😀
2 fazla gibi 😃
Kusmak istiyorum 😅
Niye ya öptüğüm kadınlar hep farklı bir tat alıyoruz dedi 🤣
Sus nolur valla mideme bir şey oldu 🫣
Şaka yaptım yahu günde 3 kez fırçalarım 😬 bak dişlerime
Ben dış görmüyorum hani nerede 😀
😬😬 al bak
Her yemekten sonra
İki kez bazen 3'te olabiliyor
Sabit 2.
3 de oluyor ama arada.
2 defa,
Sabah ve akşam
2 net bazen 3 bazen 4
Genelde 2 defa fırçalarım
2 kere sen?
İki kere ben de
Yorumumu beğendiğin için teşekkür ederim
Rica ederim
İyi günler dilerim..❤️
Sabah ve akşam 😌
2 kere
2 kere
2 kere fırçalıyorum
İkiii
Üç kez
3 kez
Diş telim var o yüzden 3 veya 4 defa.
Bir, bej
2 kere
1 kere
Iki kez
1 bazen 2
Günde 3 defa fırçalarım.
2 ama bazen 1 olabiliyor
1 kere
En az iki defa
1 kez
2 kere
2 kere
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?