Günaydın 🌺Dün doktora gitmiştim sonuçları bugün öğleden sonra alcam tiroid var zaten bende o çıkmış anladığım kadarıyla sağ ve sol lenf bezlerinde sorun olduğunu anladım da ne olduğunu anlamadım anlayan varsa baka bilir mi?

Günaydın 🌺Dün doktora gitmiştim sonuçları bugün öğleden sonra alcam tiroid var zaten bende o çıkmış anladığım kadarıyla sağ ve sol lenf bezlerinde sorun olduğunu anladım da ne olduğunu anlamadım anlayan varsa baka bilir mi?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
18Cevap
Geçmiş olsun abla anlamadım hiç ama umarım bir şey yoktur.. yorumlarda normal yazılmış :) 🌺
Amin canım benim ♥️
Amin inşallah <3
her şey normal kendini üzme gülümsemeni eksik etme diyor gadası
Umarım öyledir de bir sorun var sanki 😊
Bence yok 🙃
Geçmiş olsun arkadaşım fazla sorun yok gibi ilacla tedavi altına alınacak şey kafana takma Geçmiş olsun
Teşekkür ederim
Dediğin gibi tiroidin var, diğer görülen kötü huylu bir şey değil muhtelemen yağ bezesi gibi bir şey
Sağol 🌺
Allah'ım ya. insan başına boyun yazar :) patoloji yok diyor. sanırım her şey yolunda geçmiş olsun
Boyun yazıyor en başta 🙂 umarım teşekkür ederim
soru başlıpğını kastetmiştim :)
Unuttum hastayım 😒
hiç önemli değil. Allah şifa versin
Amin
Ne yazdığını anlayamadım. Şahsen
Lenf bezi izlendi demesi kötü bisey degil lenf bezi bogazdaki bademcik gibidir o bolgede rahatsizlik olunca siser korkulacak bisey yok sonucun iyi cikmis
Umarım şükür
Lenf nodu izlenmiş, kan değerinde kalsiyum yüksekliği var mı?
Bilmiyorum sonuçları bugün alcam nasıl oluyor o nasıl bir şey bilgin var mı
Hiperparatiroidi belirtisi oluyor, çoğu doktor önemsemiyor, eğer yüksekse farklı doktora gidin lütfen. Benim annemde de olmuştu, geçmiş olsun size de.
Tiroid bende var zaten uzun yıllardir da lenfler kafamı karıştırdı teşekkür ederim
yani burada ne söylense hoşuna gider bilmiyorum ama başka doktora da git garanti olur hemde.
Geçmiş olsun abla inşAllah kötü bir şeyin olmaz 🙁
Teşekkür ederim canım benim amin
Boyun fıtığı olmuşun
Lenf bezinden boyun fıtığı 😬😬
patalojğik bir bulgu yok badit seyle3r
Umarım
Geçmiş olsun zaman zaman lenf bezleri şişiyor
Teşekkür ederim 🙂
anlamam ama umarım kötü bir şey çıkmaz
Amin teşekkür ederim
Hiç anlamıyorum inşaallah bişey çıkmaz😕
Amin canım sağol
İşte burada yazanı anlamak için 8 yıl okuyolar. Tekrar taktir ettim
Geçmiş olsun...
Çok birsey yok norma cok evham yapma
Normal bisey yok
Ciddi bişey yok bence çok geçmişolsun
Teşekkür ederim umarım
Onkoloji ile bit görüş
Allah korusun
Kız Allah korusun da seni gözler sende Allah seni bana nasip etsin eşim olsa bekar ise
@neyapsambilmek sen tam bir öküzsün ayıp ulan şu yazdıklarına bak insan utanır
@onuratm öyle bir karım olsun dünya malını neyleyim.
bi cerrahla konuşmam lazım
doktordan baskasi yorumlayamaz sonucu