Sizlerin hiç başına idrar kaçırma durumu geldi mi? Bununla nasıl başa çıktınız?

Her şey geçen sene Haziran ayında başladı her şey iyiye gidiyor diye düşünürken (nefret ettiğim babamla annem boşanalı 3 ay olmuş annemle beraber yeni ev ve ortam olmuştu mutlu hissediyordum) hayatımı zora sokacak o şey oldu. Eve dönerken dayanamayıp idrar kaçırmıştım. İlk defa başıma gelmişti. Kötü hissettim. Ama çok su içtiğime vermiştim. Lakin her şeyin başlangıcıymış. 10 gün sonra tekrar başıma geldi. Ardından gece de olmaya başladı derken resmen sürekli tuvalet arayan evden çıkamayan birine dönüştüm. Doktora gittim. Aşırı aktif mesane teşhisi kondu. Tuvalet ihtiyacı gelince acılı, ağrılı kasılma ve ardından mesanenin gevşeyip boşaltması. Ped kullandım, emici külot giydim. Ama hiç yetmiyorlardı. Geceyi alarm kurup kalkarak çözmüştüm. Lakin gündüzleri ev dışında hep sorun oluyordu. Ekim ayı gelmiş. Ne içtiğim ilaçlar ne de doktor çare olabilmişti. Ekim ayında gittiğim doktor mesaneminde küçüldüğünü tutarak büyütebileceğimi söyledi. Ama ben be uzun süreler tutabiliyordum. Gittiğim üniversite açılacak napçam diyip depresyona girmiştim. Ağlıyordum bütün gün. Sonra bez kullanmaya karar verdim. En azından dışarda kaçırsam bile sızıntı olmuyor. Rezil olmuyordum. Sonunda biraz rahatlayabilmiştim. İlk başlarda çok utandırıcı olsada aralık sonunda iyice alışmıştım. Normal bir çamaşır gibiydi. Bu süreçte tutma kabiliyetim iyice azalmıştı. En son gittiğim doktorun verdiği ilaç iyi geldi. Birazda psikolojik olarak durumu kabullenmek. Sonrasında iyileşmeye başladım. Ben bez giymenin olağan ve normal olduğunu benimsedikçe. Daha hızlı toparlamaya başladım. Haziran olduğunda bezi kullanmama gerek kalmadan dışarda bir gün geçirebilir hale gelmiştim. Ama hala tedirgin olduğum için kullanıyordum. Bu süreçte özellikle kadınlar için tuvalet aramak bulmak kullanmak türkiyedr tam bir çileymiş. Onu iyice anladım. Konsere gidiyordum arkadaşlarımla hepsi uzun uzun tuvalet sırası bekliyordu. Bu noktada bezi iyi ki kullanıyorum diye düşünüyordum. Şimdi çok çok daha iyiyim. İyileştim eskisi gibi oldum diyemem ama idrar kaçırma problemim durdu sayılır. Şimdi tam tersine rahatlık olsun diye kullanıyorum. Çok memnunum. İstediğim zaman istediğim yerde kullanabiliyorum. Sizlerin hiç başına idrar kaçırma durumu geldi mi? Bununla nasıl başa çıktınız?

Sizlerin hiç başına idrar kaçırma durumu geldi mi? Bununla nasıl başa çıktınız?
Cevapla