Ben yine aynı gibiyim yani ise yaradımı seanslar bilemedim?

altı aylık bir psikolojik destek aldım geçen sene basladım Nisan ayında bitti internet üzerinden çevremde yakın bir psikolog bulduk bende bulmadım kardesim buldu gidermisin dedi gidelim. bakalım dedim yani ben çok sıkıldıgım bir donemdeydim her şey üst üste geldiği bir zamandaydı gittim sonra seans ücreti uçyuz liraydı gittim işte baktım genç bir kız yani benden küçük bende hani daha büyük birisini beklediğim için biraz şey oldum ama sonra işte tanısma seansı diye gittim başlayalım mı istersen dedi basladık sonra da her hafta gel dedi haftada bir gitmeye başladım. baslarda pek bir şey anlatmadım sonra dan sonraya anlatmaya basladım gidip geldikce de alıştım kendisi de benimle sohbet etmeyi sevdiğini söyledi filan seans kırk dk sa benle bir bir buçuk saat oturuyordu otur diyordu kendiside zaten kahve ısmarlıyordu filan ordaki iş arkadasıyla da tanıştırdı beni işte depresyon ve tükenmişlik sendromu tedavisi görüyorsun dedi başlarda iyidi sonra işte artık sen iyisin dedi bitirdi seansı iyi dedim gitmedim sonra baktım watsapda numarası var bende hala durumlarıma. baktı sonra da mesaj attı naber diye bende iyim dedim siz dedim sonra da mesajıma cevap vermedi ben şu an da yani hani tedavi olarak yani arkadaş edin yeni yeni çevre yap dedi tamam da spora yazıldım. gittigim yerde nerdeyse hiç yaşıtım. yok doğru düzgün başka bir kursa yazıldım orada iki kişiyi buldum yeni çevre ama kurs bitti ne arar oldular ne yazar yani bende onlar aramayınca aramadım da yani hani daha ne yapabilirim bilmiyorum ama ben bir şey anlamadım bu seanstan altı ay bosunamı gitti bilemedim bir sıkıntım vardı o çok şükür hafifledi hissediyorum onu da ama tekrar yeniden gelecek diye de korkuyorum şu an da o sıkıntının ne yapabilirim teraermı gitsem bu doktora ne oluyor diye yani

Ben yine aynı gibiyim yani ise yaradımı seanslar bilemedim?
Cevapla