Lensten dolayı göz iltihabı kaptım. Yarın okula giderken takmalı mıyım?

Lens kullandığım günlerde gözümde yoğun bir batma ile uyandım ve o şekilde devam etti. Doktora gittiğimde ise iltihap kaptığını söyledi gözümün. 6 gündür antibiyotik damla ve ilaç kullanıyorum. 10-15 gün kullan demişti ama yarın okulum var. Gözlük de takamıyorum burun ameliyatı olduğum için. Yarın okula giderken lens takmalı mıyım? Eve geri dönünce çıkarmak şartıyla
Lensten dolayı göz iltihabı kaptım. Yarın okula giderken takmalı mıyım?
Cevapla