Karnımda garip bir sancı var, ayağa kalktığımda daha fazla oluyor. Nasıl geçer?

Karnımda garip bir sancı var ayağa kalktığımda daha fazla oluyor nasıl geçer?
Karnımda garip bir sancı var, ayağa kalktığımda daha fazla oluyor. Nasıl geçer?
Cevapla