
Uzaktan eğitimli doktorların faal olduğu günümüzde, KS proflarının da görüşlerini almakta sakınca görmüyorum 😂

Uzaktan eğitimli doktorların faal olduğu günümüzde, KS proflarının da görüşlerini almakta sakınca görmüyorum 😂
EMG VE MR Çekilmeli sıkışma durumunda, bunlar görüntüleme teknikleri olmadan belirlenmesi zor rahatsızlıklardır.
İncinme için sadece röntgen ve fm yeterli olabilir :D
Naçiz bedenime radyasyon almak istemiyorumdur😅
Bi kereden bişi olmaz ya hahahaha :D
Bu incinmiş bileğimle ıslak odunu alır döverim seni çocuk
Vurduğun yerde güller açar ayıpsın ama beni ıslatıp, hortumla dövmek daha etkili bence :D
Kalp ben ve senin soruların <3 :D
İlaç ben ve senin cevapların 💊😄
Mutluluk ben ve senin gülümseyen suratın :D
Kts de bileği zorladığında elektrik çarpması olur sinir sıkıştığında incinme de yoğun ağrı olur.
Çarpılma yok. Yoğun, sürekli ağrı var.
İncinme olma ihtimali daha baskın
Cevap
5Cevap
Ben doktora gidiyorum o da bilemiyor oyle söleyim 😂
Yok artık. Doktor olduğundan emin misin peki 😅
Ya şöyle doktor kalmamış prof falan ülkede ya da keyif catiyorlar girdiğim her poliklinik de asistan doktorlar falan
Kafalarina göre bakıyor hiç memnun kalamıyorum
Tıp fakültesinde işler bu şekilde ilerliyor zaten. Amaç o asistanları uzmanlaştırmak. Bizler de eğitim zayiatı oluyoruz arada kaynıyoruz😬
Ya ben tedavi olamiyorum
Başlarım onların egitimine mjdmsjf
Belim için gidiyorum 2 asistan birbirlerinden bambaska şeyler diyor djfj bilek için gidiyoruz cart currt kendi kendimi tedavi ediyorum hep ndnf
Yia ben bi kere ameliyat olmuştum. Sonrasında tedavimin devam etmesi gerekti her hafta düzenli görücem dedi doktor. Çslıştığım için mesai saatleri içerisinde gidemedim. Haliyle doktorumu kaçırdım asistan baktı. Senin dedi durumun iyi değil tekrar operasyon gerekli. Ben şok tabi. Hemen işten izin alıp sabah doktoruma gittim. Yok öyle bişey arkadaş abartmış dedi🤦♀️
Al işte 😂😂 benzer bir durum bir asistan geliyo ameliyat edebiliriz diyor
Diğerine gidiyorum ameliyatlık yok diyor
Doktorumu göremiyorum da tabi bu arada ilk gittiğim
Erken gitsem de ögleden sonra da adam yok piyasa jdnfng
Geçmiş olsun 😂
Bide trip yapıyo asistanlar. Hocaya anlatıyorum. Tamam işin daha önemli istediğin saatte gelebilirsin işinden olma diyor. Asistan çemkiriyo dışarıda😬😅
Of valla çekilmez hiçbiri hastanelere gitmek sinirimi bozuyor rjjfg
Yalnız değilsin bu konuda sjj
Ah ah 😂 yıldımm
Uzman bi doktorla yakınlık kurabilirsin o zaman daha kolay olur senin için.
Nasıl kuruyoruz o yakınlığı 😂😂
Sohbet, muhabbet vs yani. İş çevre, tanışıklık, ortak arkadaşlar, tanıdıklar gibi gibi.
Denk gelirsem bir uzman doktora dediğin çok iyi olur
Bana da tam beyin cerrah lazim yakalasam var ya dhdbf birakmam 😂
Ahaha pusu kur odalarının önüne🤣
Jdjf suikast yapcam 😂
Abartma sjj
Bilemedim djfj 😂
İncinmede şişkinlik ağrı olabilir sinir sıkışması felç gibi hareket ettirmek zordur
Şana bir şey mi oldu?
Bana bir şeyhler oldu😄
Ama geçecek🙃
Sinir sıkışmasında uyuşma oluyor. Özellikle yüzük parmağı ve orta parmakta.
İncinmede ağrı ve şişkinlik
Yok bişeyin iyisin iyi 😌
İkisinin de ne olduğunu bilmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar