Geçen ay biraz derin kesilmişti galiba 4 hafta oldu hala izi duruyor geçmicek gibi duruyor geçer mi?

İzi kalmasın diye hastaneye gitmedim dikiş falan atarlar diye bantta koymadım yanlışlıkla kabuk kaldırdım galiba ama şunu yoketmem lazım
Geçen ay biraz derin kesilmişti galiba 4 hafta oldu hala izi duruyor geçmicek gibi duruyor geçer mi?
Geçen ay biraz derin kesilmişti galiba 4 hafta oldu hala izi duruyor geçmicek gibi duruyor geçer mi?
Cevapla