Sağlık Geçen ay biraz derin kesilmişti galiba 4 hafta oldu hala izi duruyor geçmicek gibi duruyor geçer mi? uomoitaliano Takip Et Master Yaş: 29 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 İzi kalmasın diye hastaneye gitmedim dikiş falan atarlar diye bantta koymadım yanlışlıkla kabuk kaldırdım galiba ama şunu yoketmem lazım Geçen ay biraz derin kesilmişti galiba 4 hafta oldu hala izi duruyor geçmicek gibi duruyor geçer mi? Cevapla Fal Soruları Hasta Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Kesik izi bildiğim kadarıyla kaybolmaz benim de elimin üstünde makas kesiği izi var baya bir süre koyu renk aynı seninki gibi bir çizgi olarak kaldı daha sonra ise belli belirsiz beyazımsı bir renk alarak yine çizgi halinde orada duruyor. 0 0 Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Sağlık konusunda 39,9b cevap paylaştı. Geçmiş olsun bende de var elimde geçmez genelde 0 0 Yorumla
To_Be_Honest Takip Et Guru Yaş: 21 , eic 97% +1 yıl Artık bunlar için özel ilaçlar, serumlar ve yöntemler çok kapanır elbette 0 0 Yorumla