Her şeyi denedim; sarımsak, Sakal serumu, jilet ve ustura traşı, spor vs. Ama bir türlü doğru düzgün sakal çıkmıyor. Sesim de tiz, İnce bir tonda çıkıyor. Durum böyle olunca Endokrinoloji ve cilt doktorlarına danıştım. Yapılabilecek tüm testleri yaptık ama test sonuçları sorunsuz çıkıyor. Testestoron ve diğer hormon seviyeleri de iyi olunca ne yapacağımı şaşırdım. En sonunda doktorları dinlemeden illegal yollarla Testestoron iğnesi basıcam kendime. Saçım dökülse falan umrumda olmaz yani o kadar sıkıntı benim için. Benzer durumu yaşayan arkadaşlar cevaplarını paylaşabilir mi birde size danışmak istedim de?
Tiz sesli ve sakalı az bir erkeğim. Hormonlarım testlerde ideal çıkıyor, yine de testosteron iğnesi yapabilir miyim?
Hocam genetik olarak Asya genin baskındır. Koltukaltı ve genital bölgede kıl çıkıyorsa; bıyık ve çene altında sakal varsa sorun yoktur.
0
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Bıyık ve çene altı, follerde, koltuk altı ve general bölgelerde kıllanmalar mevcut. Ancak yıllardır tüy şeklinde çıkıyor sakal ve bıyıklar. Gürleşip kendilerini göstermediler bir türlü maalesef
Usta seni anlıyorum da benim yüzüm minyon tipli. Üniversite bitirmiş adamım bana lise ne zaman bitiyor diye sordular geçen. C sınıfı ehliyetim var sadece yüzüm, tipim yaşımı göstermediği için iş başvurumu reddettiler. 22 yaşındayım bu saate kadar bazı şeylerin çoktan yoluna girmiş olması gerekiyordu
Kendimi çekici bulma gibi bir derdim yok ama 8 tekerlekli bir aracı kullanabilecek ehliyetim var yaşımdan küçük gösterdiğim için iş başvurum Reddedildi benim tiple falan derdim yokki gerekirse saçım dökülsün kel olayım ama erkeklik gururum daha fazla ayak altına alınmasın istiyorum ben artık...
Knk tip falan umurumda değil benim. Saçım tamamen dökülse umurumda olmaz yani. Ama C sınıfı ehliyetim var yaşımı göstermediğimi söyleyerek beni işe almadılar. Bi insanın bi erkeklik gururu olur ya kulağım kepçe olsun, burnum uzun olsun vs hiç önemli değil ama erkeklik girince işin içine durum vahim. Ha ben erkeğim biliyorum adamlığın sakalda olmadığını ama dışarısı acımasız ve cahil...
23 yaşındayım bıyıklarım, sakalım daha yeni gürleşti. Sakal bırakacak hale geldi bu yüzden gayet normal. Esmer değilsen geç çıkıyor ve sesimde kalın değil.
Üniversite bitirmiş birine lise kaçıncı sınıfsın dendigi için, 22 yaşındaki biri olarak hala belirli yerlerde kimlik göstermek zorunda olduğum için sana katılamıyorum ya. Çünkü benim yüzüm minyon tipli ve küçük gösteriyor.
Kadınlar için bu çok da sorun olmaz en fazla makyaj ile toparlarsınız ama erkeğin makyajı sakal derler. Sana şöyle söyleyeyim C sınıfı ehliyete sahibim yani turkiyedeki insanların %60-70 inde olmayan ehliyetim var. Buna rağmen yaşımı gostermedigim için iş başvurumu reddettiler. Yoruldum artik böyle birsürü durumda Yerin 7 kat altına girmekten
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Hocam genetik olarak Asya genin baskındır. Koltukaltı ve genital bölgede kıl çıkıyorsa; bıyık ve çene altında sakal varsa sorun yoktur.
Bıyık ve çene altı, follerde, koltuk altı ve general bölgelerde kıllanmalar mevcut. Ancak yıllardır tüy şeklinde çıkıyor sakal ve bıyıklar. Gürleşip kendilerini göstermediler bir türlü maalesef
boş ver babyface daha iyi. Nasıl olsa yaş ilerledikçe artacak kıllanmalar ve sakallar. Hep yaşına göre genç göstermiş olacaksın.
Usta seni anlıyorum da benim yüzüm minyon tipli. Üniversite bitirmiş adamım bana lise ne zaman bitiyor diye sordular geçen. C sınıfı ehliyetim var sadece yüzüm, tipim yaşımı göstermediği için iş başvurumu reddettiler. 22 yaşındayım bu saate kadar bazı şeylerin çoktan yoluna girmiş olması gerekiyordu
Sakalsız da çekici olabilirsin
Kendimi çekici bulma gibi bir derdim yok ama 8 tekerlekli bir aracı kullanabilecek ehliyetim var yaşımdan küçük gösterdiğim için iş başvurum Reddedildi benim tiple falan derdim yokki gerekirse saçım dökülsün kel olayım ama erkeklik gururum daha fazla ayak altına alınmasın istiyorum ben artık...
La olm kılda keramet olsa g'ötte çıkmazdı. Salla
Knk öyle deme aw 22 yaşında adama lise ne zaman bitiyor diye sorunca yerin 7 kat dibine giriyor insan...🙄
Yav boş ver hiçbir önemi yok. Çocukluğumdan beri burnumla dalga geçtiler rencide ettiler. Noldu mk bı yerimden bir şey ki eksildi sanki
Knk tip falan umurumda değil benim. Saçım tamamen dökülse umurumda olmaz yani. Ama C sınıfı ehliyetim var yaşımı göstermediğimi söyleyerek beni işe almadılar. Bi insanın bi erkeklik gururu olur ya kulağım kepçe olsun, burnum uzun olsun vs hiç önemli değil ama erkeklik girince işin içine durum vahim. Ha ben erkeğim biliyorum adamlığın sakalda olmadığını ama dışarısı acımasız ve cahil...
Yaşın kaç onu yazmamışsın?
21 yaşındayım 22 ye gireceğim yakında
23 yaşındayım bıyıklarım, sakalım daha yeni gürleşti. Sakal bırakacak hale geldi bu yüzden gayet normal. Esmer değilsen geç çıkıyor ve sesimde kalın değil.
Ve sıkıntı şu ki ben Esmer tenliyim. Buna rağmen bazı şeyler olması gerektiği gibi olmadı dahs
Normal
Bence değil ya bu harbi harbi sıkıntıya sokuyor beni
Sakalsız daha iyi zaten
Üniversite bitirmiş birine lise kaçıncı sınıfsın dendigi için, 22 yaşındaki biri olarak hala belirli yerlerde kimlik göstermek zorunda olduğum için sana katılamıyorum ya. Çünkü benim yüzüm minyon tipli ve küçük gösteriyor.
Bence daha güzel, gerçekten
Ben de yaşımdan küçük görünüyorum
Kadınlar için bu çok da sorun olmaz en fazla makyaj ile toparlarsınız ama erkeğin makyajı sakal derler. Sana şöyle söyleyeyim C sınıfı ehliyete sahibim yani turkiyedeki insanların %60-70 inde olmayan ehliyetim var. Buna rağmen yaşımı gostermedigim için iş başvurumu reddettiler. Yoruldum artik böyle birsürü durumda Yerin 7 kat altına girmekten
Daha iyi boş ver