Tiz sesli ve sakalı az bir erkeğim. Hormonlarım testlerde ideal çıkıyor, yine de testosteron iğnesi yapabilir miyim?

Her şeyi denedim; sarımsak, Sakal serumu, jilet ve ustura traşı, spor vs. Ama bir türlü doğru düzgün sakal çıkmıyor. Sesim de tiz, İnce bir tonda çıkıyor. Durum böyle olunca Endokrinoloji ve cilt doktorlarına danıştım. Yapılabilecek tüm testleri yaptık ama test sonuçları sorunsuz çıkıyor. Testestoron ve diğer hormon seviyeleri de iyi olunca ne yapacağımı şaşırdım. En sonunda doktorları dinlemeden illegal yollarla Testestoron iğnesi basıcam kendime. Saçım dökülse falan umrumda olmaz yani o kadar sıkıntı benim için.
Benzer durumu yaşayan arkadaşlar cevaplarını paylaşabilir mi birde size danışmak istedim de?
Tiz sesli ve sakalı az bir erkeğim. Hormonlarım testlerde ideal çıkıyor, yine de testosteron iğnesi yapabilir miyim?
Tiz sesli ve sakalı az bir erkeğim. Hormonlarım testlerde ideal çıkıyor, yine de testosteron iğnesi yapabilir miyim?
Cevapla