Hızma deliğim şişti, ne yapmam gerekiyor?

Selam millet! 1 ay önce hevesli bir şekilde tabancayla hizma deldirdim. Tabi her hevesle yaptığım işin sonu boka saracak. Ilk 2 3 hafta tamamen iyiydi sorun yoktu. Hafif kızarıklık vardı dokunduğum zamanda ağırmıyordu. Son 1 hafta once yanlışlıkla birkac sefer çıkarmış ve fazla dokunmuştum. 1 hafta once de hizma deliğim şişti. Zaten baya dikkat ediyordum hijyen konusunda. Ne yapsam etsem şişlik inmedi. Oksijenli su tuttum icinde cok az bir miktar sarı bir sey çıktı ama sislik inmedi. Ne yapsam, gunde ne kadar yıkasam hijyenik davransam da inmiyor. Araştırdım eğer çekersem daha kötü olabilirmiş. Uzaktan şişlik belli olmuyor fakat yakindan bakinca ben gibi hafif şişlik var bu görüntü aşırı sinirlerimi bozuyor. Ne kadar ilgilensem o kadar şımarık davranıyor kendisi. Antibiyotikli krem alsam diyeceğim hangi marka almam gerekiyor? Doktora da gidemem ya kendi kendisine geçmesini beklemem gerekiyor ya da bir çeşit antibiyotikli kremle geçirtmem gerek. Şişlik inmez izi kalir diye de korkuyorum. Şişlik küçük fakat uzun sürdü hızma takan arkadasima sordum aynisi onda da olmus ama 3 gune geçmiş benim iltihap benden hoşlandı sanırım bi türlü kurtulamadık. Kisaca ne yapsam kisa sürede etki eder?
Hızma deliğim şişti, ne yapmam gerekiyor?
Cevapla