Sınıfta istemsiz olarak altıma kaçırdım (büyük olan ) ne yapıcam insanlara karşı?

Bide yani dedim ki çok kotu bişi kokuyo anlamışlar mıdır

Güncellemeler
+1 yıl
Yarın okula gitmek zorundayım nasıl bir tutum sergilemeliyim
Güncellemeler
+1 yıl
Yani bugün
Sınıfta istemsiz olarak altıma kaçırdım (büyük olan ) ne yapıcam insanlara karşı?
Cevapla