Sağlık Sınıfta istemsiz olarak altıma kaçırdım (büyük olan ) ne yapıcam insanlara karşı? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Bide yani dedim ki çok kotu bişi kokuyo anlamışlar mıdır Güncellemeler+1 yıl Yarın okula gitmek zorundayım nasıl bir tutum sergilemeliyim Güncellemeler+1 yıl Yani bugün Sınıfta istemsiz olarak altıma kaçırdım (büyük olan ) ne yapıcam insanlara karşı? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et
di00ib Takip Et Yoda Yaş: 46 , eic 99% +1 yıl ishal olmuşum bir şey dokunmuştur diyeceksin tabiki 0 3 Yorumla Soran +1 yıl Orası öyle hastalık sonuçta isteyerek olmuyo ama insanlar bu kadar normal karşılamıyor bu durumu Yorumla di00ib +1 yıl tamam işte normal karşılasınlar diye ishal oldum diyeceksin ishalin hastalık olduğunu anlamayacak andavallarla iletişime girmeyeceksin Yorumla Soran +1 yıl Haklısın sagol Yorumla
saygıönemli_ Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 99% +1 yıl İnanmıyorum sanaaa utanmazzz olm ben olsam karnım patlasa yine yapmam 0 4 Yorumla Soran +1 yıl İsteyerek yapmadım bende böyle bir seyi kim isteyerek yapabilir Yorumla saygıönemli_ +1 yıl Nası olur ya Yorumla Soran +1 yıl Hasta oldum iste Yorumla saygıönemli_ +1 yıl Çekapa gir Yorumla
Hazaraslan778 Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Reis nesin sen sat komandosu mu neyse nolcak insanlık halidir bir şey olmaz 1 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl en az bir yıl senle dalga geçilir sonra unutulur (tecrübe konuşuyor) 0 0 Yorumla
İchbinfurkan43 Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl İshal mi oldun 0 9 Yorumla Soran +1 yıl Evet Yorumla Soran +1 yıl :( Yorumla İchbinfurkan43 +1 yıl Aaa hadi yaa çok geçmiş olsun üzüldüm bak dalga geçilecek bir şey değil ama buraya yazmanı ne gerektirdi yani kendini bilmez insanlar dalga geçerler Yorumla Soran +1 yıl Kendimi kötü hissettim çünkü siniftakilere karşı buradaki insanlar en azından beni tanıyan insanlar değil ama okuldakiler taniyo sonuçta aslında taniyoda sayılmazlar daha yeni siniar belirlendi Yorumla Soran +1 yıl Bölüm seciminden kaynaklı Yorumla İchbinfurkan43 +1 yıl Kıyamam küçüksün o zaman sen baya yaa 😊 Yorumla İchbinfurkan43 +1 yıl Tamam tamam üzme kendini artık olan olmuş artık daha dikkatli ol Bi senin değil başkalarının da başına gelebilir Yorumla İchbinfurkan43 +1 yıl bir şey olmaaaz gören bile olmamıştır emin ol Yorumla Soran +1 yıl Görülecek kadar bir durum değildi ama koku olarak rahatsız oldular Yorumla
DeliAdam31 Takip Et Master Yaş: 47 , eic 59% +1 yıl Sağlık konusunda 493 cevap paylaştı. Anlamışlardır 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
ishal olmuşum bir şey dokunmuştur diyeceksin tabiki
Orası öyle hastalık sonuçta isteyerek olmuyo ama insanlar bu kadar normal karşılamıyor bu durumu
tamam işte normal karşılasınlar diye ishal oldum diyeceksin ishalin hastalık olduğunu anlamayacak andavallarla iletişime girmeyeceksin
Haklısın sagol
İnanmıyorum sanaaa utanmazzz olm ben olsam karnım patlasa yine yapmam
İsteyerek yapmadım bende böyle bir seyi kim isteyerek yapabilir
Nası olur ya
Hasta oldum iste
Çekapa gir
Reis nesin sen sat komandosu mu neyse nolcak insanlık halidir bir şey olmaz
en az bir yıl senle dalga geçilir sonra unutulur (tecrübe konuşuyor)
Ee gittin bi şey oldu mu?
Anlamaz
Umarım
İshal mi oldun
Evet
:(
Aaa hadi yaa çok geçmiş olsun üzüldüm bak dalga geçilecek bir şey değil ama buraya yazmanı ne gerektirdi yani kendini bilmez insanlar dalga geçerler
Kendimi kötü hissettim çünkü siniftakilere karşı buradaki insanlar en azından beni tanıyan insanlar değil ama okuldakiler taniyo sonuçta aslında taniyoda sayılmazlar daha yeni siniar belirlendi
Bölüm seciminden kaynaklı
Kıyamam küçüksün o zaman sen baya yaa 😊
Tamam tamam üzme kendini artık olan olmuş artık daha dikkatli ol Bi senin değil başkalarının da başına gelebilir
bir şey olmaaaz gören bile olmamıştır emin ol
Görülecek kadar bir durum değildi ama koku olarak rahatsız oldular
Anlamışlardır
Alışkanlık olmuş sende