Zayıf kızlar hakkında ne düşünüyorsunuz beyler?

162 boyundayım kilomu tam bilmiyorum ama en fazla 48 e cıkmıstım Şu an da 47 48 falanımdır. Lise sona gidiyorum. Sizce kötü mü. Yemek yiyemiyorum cok yiyince kusma durumuna geliyorum. 1 yıla yakın fitness yaptım1 kilo bile alamadım kas yapmadım beslenmeme rağmen. Metabolizmam cok hızlı ne yesem anında WC ye kosuyorum. Ama ben durumdan memnunum da zayıf olmak hosuma gidiyor her ne giysem de et sallanmıyor hicbir yerimden. Bana göre zayıflara laf sallayan kızlar genelde kilolu olup kilo veremeyenlerdir

Zayıf kızlar hakkında ne düşünüyorsunuz beyler?
Cevapla