Sizce sivrisinek ısırığı mi yoksa uyuz mu oldum?

Beni birkaç hafta önce sivrisinek ısırdı geceleyin. O günden beri bütün vücudum kaşınıyor. Ama cevremdekiler diyor ki bu sivrisinek işi değil uyuz olmuşsun sen. Ama sivrisinekten sonra birden başladı. Öncesinde şikayetim yoktu

Sizce sivrisinek ısırığı mi yoksa uyuz mu oldum?
Cevapla