Rahatsızdı kilodan dolayı ve bende salona yazdırdım yakındaki salonlar hep erkek kadın karışık kadınlara özel olan salon ise çok uzak bu yüzden çekinmesi normal mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Kadınlara özel olan salon farklı ilçede ve çok uzak özel araba ile gider gelir yalnızca ama yazdırdığım salonda en çok kadınlar var erkek sayısı az ve baya büyük salon
Annemin kilo vermesi için salona yazdırdım ve utanıyor bu normal mi?
Ama erkke sayısı az ve gittiği saatlerde genelde en çok kadınlar var salon baya büyük bende oraya gidiyorum ve cidden çoğunluk kadın yani akşam saatinde erkek sayısı çok oluyor sadece
Öyle evet o kilodan birazdan çekingen çünkü baya kilo aldı ve fitness de bu giyilen kardiyo kıyafeti var onu giydiğin de utanıyor en çok kilodan çirkin durur diye rahat edemiyor galiba
Genelde sabah gidiyor ve cidden sabah saatinde pek kimse yok akşam zaten gitmez ben akşam gidiyorum akşam saatinde erkek çok diye 😀
Ben pek anlamam giymesine bir şey diyemem de şimdilik zaten bol giyiniyor ama spor için daha uygun şeyler alır kendi bilir baya çeşit şeyler vardır Spor için
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Yani kadınlara özele yazdirsaydin nasıl rahat etsin
Ama orası farklı bir ilçede ve aşırı uzak araba ile gitmesi lazım
Gittiği salonda erkek sayısı çok yok
Bilemedim annen haklı bence
Ama erkke sayısı az ve gittiği saatlerde genelde en çok kadınlar var salon baya büyük bende oraya gidiyorum ve cidden çoğunluk kadın yani akşam saatinde erkek sayısı çok oluyor sadece
Gündüz kadın cokken gitsin öyleyse ama bende bir erkek bile olsa rahatsız olurdum kişiye göre bakış açısı değişiyor galiba
Öyle evet o kilodan birazdan çekingen çünkü baya kilo aldı ve fitness de bu giyilen kardiyo kıyafeti var onu giydiğin de utanıyor en çok kilodan çirkin durur diye rahat edemiyor galiba
Genelde sabah gidiyor ve cidden sabah saatinde pek kimse yok akşam zaten gitmez ben akşam gidiyorum akşam saatinde erkek çok diye 😀
Anladım alışır artık mecbur kaldıysa
Doktor yıllardır diyor zorla yazdırdım şahsen erkek olsa hepsi erkek bile olsa gitmesi lazım fazla kilolu ve sağlığı on planda şu an için benim içinde
Daha bol rahat edeceği şeyler giyebilir öyleyse
Tayt etek varya ondan alsa uygun olur mu
Altı tayt ama popo kalça kısmı etek böyle bence yeterli o şeyler değil mi
O da komik olur biraz ben normal eşofman altı tercih ederdim galiba
Yaşına daha uygun doyursun yani
Ben pek anlamam giymesine bir şey diyemem de şimdilik zaten bol giyiniyor ama spor için daha uygun şeyler alır kendi bilir baya çeşit şeyler vardır Spor için
Rahat edemez erkek sayısının çok ya da az olası mesele değil 1 tane bile olsa yeterli rahat hareket edememesi için
Normal ve yanlış.
Nasıl yani
Hem normal hem yanlış derken nasıl yani
Toplumda görülen bir şey. Ama utanacak bir durum yok. Önceliği sağlık olmalı.
Orası öyle tabiki de zaten sabahları öğlenleri pek erkek gelmez salona akşam yoğunluk oluyor o zaman erkek çok oluyor o saatte de gitmez rahat eder
Gide gele alışır merak etme
Öyle diyorsun umarım
orada arkadaşta edinirse kendine daha da iyi olur
Pek sıcak kanlı değil çekingen biri
İlk adımı her zaman o atacak diye bişey yok
Nasıl peki gizliden çık bakım
çıktım