Güney Kore'nin Avrupa'da ki standartları bile hiç edecek derecede güzellik standartları var. Neyse şimdi Güney Kore'nin kadın erkek boya göre ideal kilo tablosu aşağıda var. Buna göre kilolu musunuz yoksa zayıf mısınız bunu bilmek istiyorum. Ben bu tabloya göre iki kilocuk daha verirsem ki şuanki boyum ve kilom 1.70 cm - 52.18 kg aynen olduğu gibi zayıf kategorisine giriyorum. Standartları zorlayan Kore'de bile zayıf gözüküyorum.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Hiç bilmiyorum ponçik :D standart
Boy kilo söyle ben bakarım🤝
174, 72 :D
İyisin iyisin😌😎🤝
Koreye göre kilolu çıktım ama zayıf yerine standarta düşmeliyim. Koreye kalsa iskeletör olmalıyım.
koreye göre obezim 🤣 standart olduğum dönemde ama yüzüme bakilmiyordu anorexi olacam sanmıṣtım
standart ve zayıf arasına bir sütun daha açarsak ben yerimi bulacağım tinijırrr
Kilolu çıkıyorum 😅
Şişkooooo diyicem bundan sonra sana😂🙃
Kore standartlarındaysa kabul😃
Yok benim standartlarımda😂
Cıks olmaz ozmaan 😃
Olmazsa ne olur o zaman?
Sen söylersin ben görmem öyle olur🙃
Anlaştık şişkooo🙃
3 kilo fazlam var öleyim ben
Normalim galiba
Obezite çıktım, 53 kg'yum. 😂
3x obez falanım 😂
Haha kıyamam boş ver be ponçik☺️🙃😂
Poğaça yiyem
Getir beraber yiyelim😌😂
Yiyelim 😁
Obezmişim nvmbnmöö😅😅😅
Yok canım kore abartıyor. Ben kendi bilgilerime baktım yetmiş kilo olursam obez olurmuşum. Halbuki yetmiş bu boya göre ancak kilolu sayılabilir 😂☺️
Standart43.4
Zayıfım 40 kg😃
Zayif
Ponçiğim hemen kilo almalısın🥺😍😍😍 boy kilo nedir?
Ne seversin? Seni yemeye götüriyim?🙃❤️❤️😍
Boyum 1.55 kilom 42
Soslu döner veya burger severim
Çok güzel bende çıtır kanat söylerim🤝🙃❤️
Benimkindende yiyebilirsin fazla gelir bana
Burger güzel olabilir ama döner sevmiyorum, çıtır kova daha iyi🙃❤️
Obez çıktım be 🤪
Az ye az ölcen😂
Şantiye de yemek bol ne yapayım löp löp götürüyorum xd
Ben standart
Minnoşum benim☺️❤️
Efendim
Ben love you❤️🙃
fıstık gibi yani
He kardesim öyle
yer fısatğı
O nedemek
bir çeşit yemek ama mevsimi geçti.
Anladim
Kilolu
Boy ve kilo kaç?😂
1. 77 76 küsür
Zayıf mı gözüküyorum 😅
Tam hedefi on ikiden vurmuşsun😂😂
Sence?😂 ya kore standartları abartı zaten.🙃
Ben spora gittim 62 kiloydım 4 ay icinde 81 e cıktım bu kilo vermis halim
Senin boy kilo kaç
Azcuk daha spor yapsaymışsın korede obez çıkarmışsın😂 yukarda yazıyor.
Evet bende göbekte oldu ama 😅 Seni merak ettim ya kaçsın
Fazla merak iyi değil
Aaa yazmışsın yukarı ama sen boyuna göre zayıfmışsın kilo düzenli alsan 70 kiloda bile sırotmazsın
Evet almayı düşünüyorum zaten bakalım inşallah
Spor bol yemek en sağlıklısı
Hiç sporla uğraşamam. Ben yemek yemekten bile acizim.
Zayıf
Obezite