Evlilik için sağlık raporu alamıyorum. Ne yapmalıyım?

Merhaba arkadaşlar. Bundan 3 ay önce Sağlık Ocağına evlilik için erkek arkadaşımla kan vermeye gittik. Ona rapor verildi ama bana verilmedi. Doktor erkek arkadaşımın Hemoglobin Elektroforezi konusunda bir sorunu olmadığını ama benim hasta olduğumu hastaneye tedavi olmam gerektiğini söyledi. Korktuğun için hemen hastaneye gittim hastanedeki Dahiliye doktoruna Talaseminin evlilik için bir sorun olmadığını bir tedavisi olmadığını evlenebileceğimi söyledi. Bir dilekçe yazdı ve sağlık ocağındaki doktora vermemi söyledi. Sağlık ocağındaki doktor dilekçeyi kabul etmedi bende farklı bir Sağlık ocağına gittim. Orada da kan verdim ve yine aynı sonuçla karşılaştım. Bu sefer bir hemotoloji profesörüne gittim ve profesörde bunun bir sorun olmadığını bu değerlerin değişmeyeceğini çünkü taşıyıcı olduğumu söyledi ve o da dilekçe yazdı ve yine başka sağlık ocağındaki doktor dilekçeyi kabul etmedi. 3 aydır resmen sürünüyorum ve ister istemez korkmaya başladım. Erkek arkadaşım Rusya vatandaşı vize problemimiz var. Hemotoji doktoru sağlık bakanlığına şikayette bulunmam gerektiğini söyledi. Gerçekten evlenmiyor muyum? Ne yapmam gerekiyor?
Evlilik için sağlık raporu alamıyorum. Ne yapmalıyım?
Evlilik için sağlık raporu alamıyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla