Merhaba arkadaşlar. Bundan 3 ay önce Sağlık Ocağına evlilik için erkek arkadaşımla kan vermeye gittik. Ona rapor verildi ama bana verilmedi. Doktor erkek arkadaşımın Hemoglobin Elektroforezi konusunda bir sorunu olmadığını ama benim hasta olduğumu hastaneye tedavi olmam gerektiğini söyledi. Korktuğun için hemen hastaneye gittim hastanedeki Dahiliye doktoruna Talaseminin evlilik için bir sorun olmadığını bir tedavisi olmadığını evlenebileceğimi söyledi. Bir dilekçe yazdı ve sağlık ocağındaki doktora vermemi söyledi. Sağlık ocağındaki doktor dilekçeyi kabul etmedi bende farklı bir Sağlık ocağına gittim. Orada da kan verdim ve yine aynı sonuçla karşılaştım. Bu sefer bir hemotoloji profesörüne gittim ve profesörde bunun bir sorun olmadığını bu değerlerin değişmeyeceğini çünkü taşıyıcı olduğumu söyledi ve o da dilekçe yazdı ve yine başka sağlık ocağındaki doktor dilekçeyi kabul etmedi. 3 aydır resmen sürünüyorum ve ister istemez korkmaya başladım. Erkek arkadaşım Rusya vatandaşı vize problemimiz var. Hemotoji doktoru sağlık bakanlığına şikayette bulunmam gerektiğini söyledi. Gerçekten evlenmiyor muyum? Ne yapmam gerekiyor?
Evlilik için sağlık raporu alamıyorum. Ne yapmalıyım?
Onu Türkiye’ye getirmeye çalışıyorum kdkdksk zaten Türkiye’de çalışıyor. Çalışma vizesi 6 ay veriyorlar sonrasında çıkması gerekiyor ülkeden. Rusya’da erkekleri savaşa topluyorlar içime sinmiyor
Rusları tanıyan biri olarak işinde gücünde olan Rus kızları hep Rusya’da burada olanlar genelde Türk erkeğinin canım yararlanıp para koparma peşinde oluyor
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Sevgilin kabul ediyorum diye imza atarsa sıkıntı olmaz
Bunun hakkında hiç bilgi verilmemişti teşekkür ederim
Evren evlenme diye her yolu denemiş 🤠
Vallaha dlslskakskakkes
Bu yaşta ne rusu 🤣 çekilmez onlar
Boş ver gel vazgeç bu sevdadan 💁♂️
Üniversite öğrencisiyim vize sorunumuz olduğu için evlenmek istiyoruz
Rusya ya zaten otostop çeksen tank la götürürler ne vizesi 😆
Onu Türkiye’ye getirmeye çalışıyorum kdkdksk zaten Türkiye’de çalışıyor. Çalışma vizesi 6 ay veriyorlar sonrasında çıkması gerekiyor ülkeden. Rusya’da erkekleri savaşa topluyorlar içime sinmiyor
Yav sanane ş*k*tirsin savaşsın aw ülkesinden kaçıp bizim kadınlara zebelleş oluyorlar
İlk onu gönderecez - Zafer turizim
Rus kızları ile takılan Türk erkeği çok gördüm ama Türk kızları ile takılan Rus erkeği hiç görmedim.
Çok gördüm hem Rus kızları Türk erkeği istiyor ama bunlar direk göz koyuyor
Hem fark etmez dönsün ülkesinde çalışsın
Rusları tanıyan biri olarak işinde gücünde olan Rus kızları hep Rusya’da burada olanlar genelde Türk erkeğinin canım yararlanıp para koparma peşinde oluyor
Yoo Rus kızlar gerçek manada Türk erkeği seviyor. İstisnalar kaideyi bozmaz. Hem adamla evlenmek için sebep değilki bu , gitsin ne hali varsa görsün.
Bunlar anca votkayı bilir başka hiç bir işe yaramazlar
Sevdiğimiz için evlilik istiyoruz başta zaten. Uzak mesafeden sıkıldık artık
Erkek arkadaşım alkol kullanmıyor 🤠
İyi o zaman ne diyelim ülkesi için savaşmaya senin için pek bir şey yapmaz ama 😅
Müslüman olsa bari
Merhaba