17 yaşında yaz akşamları konsantre meyve suyu ile sade maden suyunu karıştırıp buz ekleyip içiyordum. Çok hoşuma gidiyordu. Sonra reflü olduğumu öğrendim. Sade soda ve buz ile içmeye başladım. Sonra alışkanlık oldu. Bazen günde 3 şişe içtiğim oluyor. Ama en iyisi litrelik beypazarı. Farkı yok gibi ama hoşuma gidiyor