Diyetimin 3. günü 3koca dilim kakaolu kek yedim. Sizce ben iflah olur muyum 🥺?
Çok güzel yapmışım napim ki yani 🥹🥹🥹
#mutlugünler
Diyetimin 3. günü 3koca dilim kakaolu kek yedim. Sizce ben iflah olur muyum 🥺?
Çok güzel yapmışım napim ki yani 🥹🥹🥹
#mutlugünler
Aşağıdaki arkadaşın dediği gibi bugün spor yap baya tabiki yiyeceksin ama biraz erken olmuş neyse olur böyle şeyler kendine hedef koy mesela ayın 15 ne kadar zararli şeyleri ağzına sürmemek gibi gibi
15i mii kalan keki kim yicek peki 🥹
Doğru diyorsun 🥹
Diyetin 3. günü 3 koca dilim kek yediysen şu durumda iflah olman zor, fakat imkansız da değil 😀 Keki güzel yapmışsın ondan olmuş ama o yüzden de kek yapmayı da bırakman lazım 😂
Bu şekilde diyetten çıkılarak fazlaca kalori alınan durumlarda bunu telafi etmek için normalden daha fazla kalori yakılmalı, yani bu yediğin 3 dilim kekin kalorisini yakarsan diyet rutinine dönebilirsin sorun olmaz. Yeter ki bu düzen bu şekilde bozulsa bile dengelemeyi bil.
Yalnız baktın olmuyor bu sefer tamamen odaklanmak için siteye de ara versin galiba, umarım istediğini yapmış bir şekilde dönersin 🙏 tabi döneceksen. Belki de tok evin artık tok kedisi olarak dönersin kim bilir 😂
Geçen gün yeni bi tarif öğrendim şeytanım beni yapana kadar dürtükledi dedim tamm sen de çok yoruldun yapıverdim 🤪
Siteye ara verince gerçekten de eridim biraz demek ki site beni şişmanlatıyomuş sitede çin tuzu var galiba🤪😃😃
Şeytan da olmasa ne yapardık bilmiyorum demek ki onun varlığı da bişeylere yarıyomuş 😃😃😃
Beni çok özlediğinizi fısıldadı esen rüzgar ben de dedim hele bi bakayım. Rüzgar doğru fısıldamış 😃😃
Tabi ki kurban olduğumun her işi ayrı bi güzel 😃😃
Yeğenim 160 kg idi protein diyeti spor her gün 6 km yürüyüş ile başladı annesi evde kek börek vs hamur işlerini bıraktı 60 günde 20 kg gitti az irade sen yaparsın bunu
Ekmekten kıstım şimdilik 🥹
başlangıç iyidir yapacağınıza eminim
Ne zaman böyle bir şeye niyetlensem daha çok yiyorum😬😃
Sen bensin artık ikna oldum 😃
Biz kesin ikizis🤪🤪
Ben zaten bu ailenin çocuğu feğilim bence belki sizinkiler evlatlık vermiş olabilir 😃
Teşekkürler kardeşim😃
Rica ederim kardeşim ne demek 😃
Cevap
15Cevap
Bence bir şey olmaz üzülme :/ sadece bir sonra ki gün daha dikkatli ol yeter bence
Afiyet olsun, ara sıra minik kaçamaklara hakkımız var ne de olsa değil mi? Güzel bir şekilde devam edip iradeni göstermelisin.
İrade mirade kalmadı saldım artık
Bence hala var, yoksa kendine Şu an kızıyor olmazdın. Başarabilirsin😉
İnş başarabilirim 🙄
Kendine güven. İradeli misin?
Sayılır eh işte
O zaman biraz motive edilmelisin :)
Öyle şeyler bende yaramıyor ya 😬
Bilemezsin.
Göm gitsin ya :D ahs ben de diyet sevmeyen biriyim
😃😃
🙁 uff keşke bende kilo alsam , hepsini ver bana belki bir şeyler olur 😄
Gel daha çok var 😃
İlk uçakla oradayım 🥳🥳
Boşuna 3 gün işkence etmişsin kendine.. Bırakın şu mazoşist işleri..
Göbüşüm diyor ki nau nau
Benim de bilmem kaçıncı günü dondurma yedim 😞
Ye afiyetler olsun şimdi benimde csnim çekti
Afiyet olsun başka bişey yeme bari
Aşure geldi daha yeni 🥹
Yiyeceksin tabi, ye gitsin
🥹🥹
Sen spor yapmıyor musun
Sürekli değil bi düzenim yok 🥺
Aslında düzen olsa iyi olacak çünkü 30 yaş sonrası kaslar 💪🏻 gençlik yıllarına göre çekilmeye, küçülmeye ve sönme eğilimi gösteriyor, o yüzden sana tavsiyem, yaşın kaç olursa olsun yürüyüşü ve sana göre olan sporu bırakmaman olacak
Evet o değişimi gözlemliyorum şimdiden artık ciddi ciddi dikkat etmem lazım benim de 🥹
Her diyete 3 gün içinde bozmak için başlanır zaten 😂
İflah olmazsın 😀
8. gün olsa 8 dilim mi yiyecektin abla? :(
İflah olmaz akıllanmazsın
Can boğazdan gelir 😂 ye gülüm ye
Dimi ya 🥹
Afiyet olsun
Sağol 😃😃
Bol bol spor yap bugün
Yarın kahvaltıda yulaf ye dengele
Yulaf bana saman gibi geliyo 🥹
kardeşim yesen de doymazsin bu saatten sonra
Çok zor 😅
boş ver yarında 4 dilim ye
Olmazssın
olmazsın büyük ihtimal. 2 gündür yulaf kemiriyorum
Afiyet olsun canım istedi ya.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?