Yasmin (doğum kontrol ilacı) ile kan ve B12 ilacını birlikte kullandım ve bugün kustum ve saatlerce ağlayasım geldi sonra? Ağladıktan sonra kırmızı benekler çıktı ağlamadan mı kaynaklı yoksa alerjimmi var acaba

Yasmin (doğum kontrol ilacı) ile kan ve B12 ilacını birlikte kullandım ve bugün kustum ve saatlerce ağlayasım geldi sonra? Ağladıktan sonra kırmızı benekler çıktı ağlamadan mı kaynaklı yoksa alerjimmi var acaba

Alerji yapmış olabilir acaba hangisi bu arada yasmin ile b12 yarım saat aralıkla içsen sorun olmaz ama kan ilacı için bu geçerli değil diğer ilaçların emilimini azaltır bulantıyıda o yaptı muhtemelen eczacı kan ilacının kullanım periyodunu anlatmadı mı sana
Eczacının Yasmin kullandığımdan haberi yok sabah yasminle kan ilacını aynı anda içiyodum ondan oldu o zaman
Ferrozinc bana bundan 2 kutu verdi 1 tanede B12 verdi bende bu ileri derece kansızlığın pokisitikover sendeomundan kaynaklanan adet düzensizliğim olduğunu bildiğim için çünkü daha öncede kullandım ayriyeten Yasmin aldım doktorun yasminden haberi yok o sabah aç karnına bı tane kan ilacı sabah tok karnına B12 bide akşam aç karnına yine kan ilacı ben sabah aç karnına yasmini ekledim bide sonuç bu işte
Söylemedi çok kötüydüm ilaçları bıraktım hemen rahatladım icmicem
Teşekkürler
Cevap
2Cevap
Alerjik olmuş muhtemelen bi görün doktora
Cildiyeye gidip öğrenmek en mantıklısı
Bunu mikişmeden önce düşünecektin
Ne mikişmesi ya hastayım düzensiz oluyo adetim ondan içtim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?