Ellerim de 1 aydır geçmeyen kabarcıklar vardı 2 hafta önce gittim alerjik falan olabilir dedi 2 krem verdi kullandım pek işe yaramadı şimdi gittiğim de benim doktorum vardı virüs bu dedi denizden falan kapmış olabilirsin dedi bu ilaçları verdi kan testi falan da yaptırmadı kullan geçmezse yaparız dedi ama yinede neyim var bilmeden bu ilaçlar korkuttu beni?
Aile hekimim bu ilaçları verdi ama korkuyorum da içmeye?
Krem steroid içerikli kaşıntı ve yanma hissine iyi gelir. Sonra bir antihistaminik tablet vermiş lordes olan o da kaşıntını azaltıcaktır. Zostex de virüs ihtimaline karşı vermiş. Genellikle su çiçeği virüsünün neden olduğu zona hastalığına karşı kullanılır. Kombine bir tedavi yan etki oluşturma olasılığı düşük. Bence çekinmeden kullanabilirsiniz.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Krem steroid içerikli kaşıntı ve yanma hissine iyi gelir. Sonra bir antihistaminik tablet vermiş lordes olan o da kaşıntını azaltıcaktır. Zostex de virüs ihtimaline karşı vermiş. Genellikle su çiçeği virüsünün neden olduğu zona hastalığına karşı kullanılır. Kombine bir tedavi yan etki oluşturma olasılığı düşük. Bence çekinmeden kullanabilirsiniz.
Geçmiş olsun acil şifalar diliyorum.
Zona teşhisi almışsın Zona kanda girilmez lezyona bakarak tanı alır
Geçmiş olsun