İdrar yolu enfeksiyonum vardı ama ilaçları kullanmadım. Tekrarlar mı?

Antibiyotik çok ağır geldiği için kullanamadım
İdrar yolu enfeksiyonum vardı ama ilaçları kullanmadım. Tekrarlar mı?
Cevapla