İşte cahile ne desen bildiğinden vazgeçmezmiş, 18 yaşından sonra hipofiz bezi kapanır ve uzama işlemi sonlanır artık boy uzaması olmaz Allah’ın cahili bunu sana bir sağlıkçı olarak söylüyorum boş yorummuş a*m*k o kadar yılı boşuna mı okuduk biz sanki
Kim dedi😂 18 in üstünde oldumu. sensin cahil canım demek ki boşuna okumuşsun mal benim ablamda tıpçı hanginiz doğru söylüyor zaten okumakla olsa o iş okuduğun kaynaklardan bana okuyup söylüyorsun kendi mantığını yürütüp bile söyleyemiyorsun asıl sizin gibiler acınası belki torpillisindir nereden bileyim
Mal açta bir kitap oku millet imkasızları başardı sen hala öyle bütün gün evde kitapın önünde mantığını kullanmadan okuyup geçmişsin bununla mı övünüyorsun sen canım
Benim okumaya ihtiyacım yok sana bakınca çok üźülüyorum ne akıl yoksunu insnlar var diye kim bilir ne zaman eline bir kitap almışsındır merak ediyorum bir tek bu türkçe kaynaklara bakarsak çok yanılırsın yabancı kaynaklara bakmanıda öneririm yerinde sayma böyle
okumaya ihtiyacın olmasa bu soruyu sormazdın gördük kimin okumadığını attığım linke bak bakalım son cevabım bu sana googlede bir ansiklopedidir kitabdır bunu unutma.
İki tane üniversite bitirmiş, 3 yüksek lisans ve artı uzmanlığı olup 9 dil bilen bir uzmana bu söylediğim şeyin aksini ispat edersen ben mesleği bırakırım. Bence gel önce seni bir beyin muayenesi yapalım canım sağlam olup olmadığından şüphelendim şu an ben 😂
Ondan sonra da seni bir psikiyatrist uzmanına konsültasyon ederim çünkü çok ciddi endişelerim var seninle kardeş bu şekilde çok büyük sıkıntılar yaşarsın
Gayet beynim sağlam ve 18 üstü değilim bana 18 üstü muamelesi yapıp ön yargıda bulunuyorsunuz ilk yaşa göre yorum yapmayı öğrenin ve beynim de gayeet sağlam sizden emin olun
Kaynak demişken ya senin baktığın kaynaklar yanlışsa ona ne demeli ne idüğü belirsiz kıytırık kuytuluk kaynaklardan iki kelime okumuşsun gelip burada ahkam kesiyorsun senin okuduğun kaynakların sahibine biz ders veririz o konuda sen rahat ol
3 üniversite de okumuş insanlarıda gördüm odun gibi yaşayan eşek çalışmasada eşektir çalışsada yine eşektir her zaman eşek olarak kalır o kişi o kadar okumuşum diyorsun ama senin gibileri çok gördüm 2 üniversite bitirmekle olsa o iş keşkee canım gibi oturup millete ahkem kesen bazı cahiller gelmiş benimle yarışmasın tanıdıgım sevdiğim doktorlar var istersen söyleyim sana bir randevu aldırak nediyorsun😂
Ben senin kadar cahil olamam emin ol 30 yaşının üstündesin ama adam olamamışsın ergenlikte her insan için değişiklik gösterir ne zaman ergenliğin biteceği belli olmaz kimisi erken girer kimisi geç 18 yaş diye sınır koyman aptalca
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
18 yaşından sonra boy uzaması asla olmaz, olamaz
Bende akıllı insanlara soruyorum sanıyorum asla uzamazmıs benim ablam 24 yaşında hala uzuyor altı dolu yorum yapın lütfen
İşte cahile ne desen bildiğinden vazgeçmezmiş, 18 yaşından sonra hipofiz bezi kapanır ve uzama işlemi sonlanır artık boy uzaması olmaz Allah’ın cahili bunu sana bir sağlıkçı olarak söylüyorum boş yorummuş a*m*k o kadar yılı boşuna mı okuduk biz sanki
Kim dedi😂 18 in üstünde oldumu. sensin cahil canım demek ki boşuna okumuşsun mal benim ablamda tıpçı hanginiz doğru söylüyor zaten okumakla olsa o iş okuduğun kaynaklardan bana okuyup söylüyorsun kendi mantığını yürütüp bile söyleyemiyorsun asıl sizin gibiler acınası belki torpillisindir nereden bileyim
Mal açta bir kitap oku millet imkasızları başardı sen hala öyle bütün gün evde kitapın önünde mantığını kullanmadan okuyup geçmişsin bununla mı övünüyorsun sen canım
hadi ergen git kitab oku sen uygula şimdi bu platformdan çıkış yapabilirsin bundan sonra cevap bekleme buradan kitabtakileri yapta gelç
Benim okumaya ihtiyacım yok sana bakınca çok üźülüyorum ne akıl yoksunu insnlar var diye kim bilir ne zaman eline bir kitap almışsındır merak ediyorum bir tek bu türkçe kaynaklara bakarsak çok yanılırsın yabancı kaynaklara bakmanıda öneririm yerinde sayma böyle
okumaya ihtiyacın olmasa bu soruyu sormazdın gördük kimin okumadığını attığım linke bak bakalım son cevabım bu sana googlede bir ansiklopedidir kitabdır bunu unutma.
www.google.com.tr/search
İki tane üniversite bitirmiş, 3 yüksek lisans ve artı uzmanlığı olup 9 dil bilen bir uzmana bu söylediğim şeyin aksini ispat edersen ben mesleği bırakırım. Bence gel önce seni bir beyin muayenesi yapalım canım sağlam olup olmadığından şüphelendim şu an ben 😂
Ondan sonra da seni bir psikiyatrist uzmanına konsültasyon ederim çünkü çok ciddi endişelerim var seninle kardeş bu şekilde çok büyük sıkıntılar yaşarsın
Gayet beynim sağlam ve 18 üstü değilim bana 18 üstü muamelesi yapıp ön yargıda bulunuyorsunuz ilk yaşa göre yorum yapmayı öğrenin ve beynim de gayeet sağlam sizden emin olun
Kaynak demişken ya senin baktığın kaynaklar yanlışsa ona ne demeli ne idüğü belirsiz kıytırık kuytuluk kaynaklardan iki kelime okumuşsun gelip burada ahkam kesiyorsun senin okuduğun kaynakların sahibine biz ders veririz o konuda sen rahat ol
Psikiyatrise ihtiyacım yok emin ol her alanda 1nciliği olan ben sen mi bana tavsiye veriyorsun ilk kendin görün derim
Yaşı 18 olmamış bir bireyin her alanda nasıl birinciliği oluyor? 😀 konuşma burada biter benim için kardeş sana diğer alanlarda da birincilik dilerim 😉
3 üniversite de okumuş insanlarıda gördüm odun gibi yaşayan eşek çalışmasada eşektir çalışsada yine eşektir her zaman eşek olarak kalır o kişi o kadar okumuşum diyorsun ama senin gibileri çok gördüm 2 üniversite bitirmekle olsa o iş keşkee canım gibi oturup millete ahkem kesen bazı cahiller gelmiş benimle yarışmasın tanıdıgım sevdiğim doktorlar var istersen söyleyim sana bir randevu aldırak nediyorsun😂
Cahile söz anlatmak, köre renk tarifi gibidir. Cahile söz anlatmak, deveye hendek atlatmaktan güçtür vesselam
Ben senin kadar cahil olamam emin ol 30 yaşının üstündesin ama adam olamamışsın ergenlikte her insan için değişiklik gösterir ne zaman ergenliğin biteceği belli olmaz kimisi erken girer kimisi geç 18 yaş diye sınır koyman aptalca
Yaşına göre cahilsin nesin sen profösör filan mı bu havan kime
Ve artı bunu kendi üzerimde kanıtlamış biriyim tam 15 günde egzersiz yaparak 3 cm uzayan ben uzayamazmısın diuorsum hala s*lak
15 günde 3 cm uzama, bunu kanıtlarsan sana Nobel ödülü verecekler lan 😀 aksi halde bu dediklerine millet popiş* ile gülecek sana hahaha 🤣 😀😃😄😅😂
Emin ol dediğim doğru 😉 yanılan sensin yalan borcum yok sana ve ayrıca nobel ödülü alma gibi bir fikrim de yok emin ol
Nobel ödülü alma gibi bir fikrin yok mu? 😁
Yaş kaç
engelleyelim en iyisi bu ergenle bas edilmez
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!