CovidAşısı Oldunuz Mu? Hangisini oldunuz? Faydalı mı? Siz veya çevrenizden yan etki gören oldu mu? 6 ayda 1 doz olmak gerekiyor mu?

CovidAşısı oldunuz mu? Hangisini oldunuz? Kaç doz oldunuz? Faydasını gördünüz mü? Siz veya çevrenizden yan etki gören old mu? Kandırıldık mı? 6 ayda 1 doz olmak gerekiyor mu? Sadece bağışıklığımız yeterli mi?

Kendi İsteğim ile AşıOldum Pişmanım.
Pişman Değilim. Bugün olsa yine olurum
Baskıdan dolayı oldum. Pişmanım
Olmadım.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
CovidAşısı Oldunuz Mu? Hangisini oldunuz? Faydalı mı? Siz veya çevrenizden yan etki gören oldu mu? 6 ayda 1 doz olmak gerekiyor mu?
Cevapla