Adet belirtilerim var göğüslerim şiş karnım şiş arada olacak gibi oluyorum ama olmuyorum?

6 aylık evliyim evlendikten sonra adetim 2 gün erken veya geç oluyordu. En son Haziranın 22 sinde oldum şu an da belirtiler var ama adet olamıyorum. Adet günüm 22 temmuzda geçince 23 ve 25 temmuzda korunmadık nasıl olsa yumurta aktif değildir diye. Daha sonra olmayınca korktum. 26 sinde kan testi verdim negatif ama bazıları 10. günde tekrar kan testi ver dedi bende Ağustos 8 e kadın doğumdan randevu aldım en azından o tarihe kadar netleşir her şey başına böyle bir durum gelen oldu mu. Testi negatif veren hamile olan? Şuanlık Çocuk istemiyorum 🥹
Adet belirtilerim var göğüslerim şiş karnım şiş arada olacak gibi oluyorum ama olmuyorum?
Cevapla