Ve tuvaleti de batırmaları temizlememeleri cabası.
Sizin de oturup deliğe işemeniz gerek. Ayakta kenarlara işemeyin.
Ve tuvaleti de batırmaları temizlememeleri cabası.
Sizin de oturup deliğe işemeniz gerek. Ayakta kenarlara işemeyin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
13 14 yaşımda yapıyordum onu, ayakta işeyen insan pistir her yerine sıçrıyordur zaten
Tebriks
aslında bile bile prostat olmaya davetiye ama bilmiyorlar demek ki 😀
Kesinlikle
Pislik çünkü çoğu. kadınlardan da benzer pisler var. sıçradığı idrarin farkında değiller amg
Kesinlikle
Benim arkadaşım vardı yattıgı kızları anlatıyordu devamlı. külodunda bk olan bile vardı diyor. ondan sonra anladım ki kızların da ağır pisleri varmış
Iyy külodunda boku görüp cinsellik yaşayacak midesiz de anca arkadaşlarına cinsel hayatını anlatan birinden beklenir.
liseden arkadaş. samimi değilim zaten kafa dengim de değil sadece liseden diye arada muhabbetim var. çok fazla kızla yapıyordu evlenmeden önce.
Evlendiği de bakiredir
Yazık kıza
Bilmiyorum artık. özel hayatları kendilerini bağlar. Muhtemelen o külodu bklu kızlar tuvalaette popon yıkamayan tiplerdir bence.
Umarım
öyle değil midir diyosun. külodu nasıl başka türlü öyle olabilir ki bi insanın
Bir gün bir erkek ile beraber aynı evde yaşarsam dikkat edeceğim bir durum bu.. çok rahatsız oluyorum çünkü
@makimadr 😑
Kardeşim vs oturarak yaoar hem evde üç tuvalet var herkes kendi yerinde yapıyor
Benim ayakta pek işediğim hiç olmaz ki hayatım boyunca.
Asla ayakta yapmam
Bravo size
Ama su da bi gerçek ayakta isemek daha fazla zevkli oluyor 😅 tabi ki titiz olduğum icin sıçramasından dolayı yapamam. Asla
Bazılarına göre ise oturarak işemek daha zevkli olabilir.
Napsın adam sen dedin diye oturarak mı işesin kendinizi bu kadar önemli görmeyi bırakın
Slakcım prostat oluyorlar bunun kendimizi önemli görmekle ne ilgisi var
ben ayakta işemem
Yoo gayet güzel kıskanmayın
Prostat olunca görürsün iyiyi
Ayakta işemek istemiyor musun
Kadınlar da ayakta yapabiliyor aparat var ne kıskancaz la
https://voca.ro/1dy0tOFX8gzX
Mesele mi? KEHEPWPDWPKDJE iyi de vajina ve penis görüntü olarak farklı biliyorsundur. Aparatsız nasıl yapacak. Sonuca bakacaksın yapıyor mu yapıyor. Niye kendisini üstün görüyorsun ki küçümsediğin organdan çıktın
Ya gerçekten devam ettiricem ben bu sohbeti aparat olmadan yapmak mesele diyene bir şey anlatamam evet tüm kadınlar oturduk erkekleri kıskandık tüh
Evet knk erkekler kadından üstün tamam devam. Kaçtım ben
Üstün ne alaka çiş ile mi üstün olunuyor djdj hahaha ya Allah'ım ne kadar mı koruyorsun ama biz sizden fiziksel olarak zaten çok güçlüyüz
Ne tribe girdi hahah
Biz de zekasal olarak ;) zeka en büyük silahtır.
O kadın spor yaparsa o erkeği çok kolay döver. Yani bir anlamı kalmaz
Zeka olarak katılmıyorum. Şairlerin bile çoğu erkek siz ancak kalbimizi calmada üstün olabilirsiniz sevgi zaten en güçlü duygu
IQ nun cinsiyetle alakası olmaz zaten. Sadece kadın beyni , sağ ve sol beyni ile aynı anda düşünür. Östrojen hormonu bunu destekliyor. Erkekte böyle bir şey yok. Bu yüzden kadınlar yalanı daha kolay anlayabilir
Güç konusunda da o erkek eğer ufacık spor yapmadıysa bile çok rahat bir kadını dövemez. Çok güçlüyüz demen için spor yapman lazım.. yani çok spor yapan bir kadın çok spor yapan erkeği de dövebilir kas oranına bağlı
Kadınlar daha duygusal mantık yanını da pek kullanmazlar ama bu doğru değil mi?
Neyse sen cinsiyetini takım tutar gibi tutmaya devam ettiğin için ne desem anlamayacaksın diye düşünüyorum. Burada kız üyelere yazdıklarını takip ettiğini biliyorum. Bu kadar üstünse erkek cinsiyeti kadınlara da aşık olma.
Yanlış anlama ama bir kadın erkeği dövemez ayrıca şiddetten bahsetmiyorum ağırlık kaldırma vesaire diyorum zaten 1.85 90 im
Duygusu öne geçebilir ama mantıklı kararlar da verebilir niye veremesin? Adet dönemi harici o kadarda olmuyor yani. Basma kalıp şeyler
Nah dövemez kanka. Geçen bir kadın bir adamı dövdü ayrıca kadın üstün toplumda bi kadına elini kaldıran erkek nafaka ödüyor
Sen ne kadar savunucu konuşuyorsun normal konuşmuyorsun kadınları sevmemek mümkün değil zaten ama konu farklı
Savunucu konuşmuyorum. Aslına bakarsan sen öylesin. Ben kadınları üstün görücü bir şey yazmadım. Ama sen resmen kendini diğer tüm kadınlardan üstün gördün. Fizyolojimiz bu şekilde yaratılmış. Kadın doğurur erkekte çalışır. İkisi de düşük şeyler değil
Yahu sen yanlış anlıyorsun fiziksel açıdan güçlüyüz dedim sizde sevgi gücü var diyorum gücü diz çöktüren bir duygu hala aynı diyorsun neyse tamam anlaşamadık
Yani erkeği çalıştığı için köle gibi görenlere de ayrı bir ayar oluyorum kadını seks makinesi görüp ya da çocuk yapma makinesi olarak görenlere de gıcık oluyorum. Neslin devamı ve gelecek için yaşıyoruz. Sadece sıkıldım. İradesel olarak kadın acıya dayanıklı çünkü doğurgan erkekte o çocuğa bakmak için var. Düşünsene kadın fiziksel olarak güçlü olsa erkeğe ihtiyaç duymaz üreme nasıl olacaktı.. veya erkekte düşük nefis olmasaydı.. o yüzden bir cinsiyette olan özellik diğerinde yok.
İki cinsiyette birbirine muhtaç zaten öyle olmasa yaradan tek cinsiyet yaratirdi
Bazılarında duyuyorum mesela bedensel olarak güçlü olmak beni üstün kılar diyor hayır abi böyle bir şey yok evet güç olarak üstünsündür sadece fakat o kadın body builder olabilir. Ayrıca o vücut geliştiricilerde kadında erkekte bi yerden sonra ilaç alırlar. Sadece kadın vücudu daha erken almaya başlar
Sevgi çok değiştiren bir duygu insanı zaten her insanın sevilmesi gerek
Aynı demiyorum. Elbette farklılıklar var fakat bu aman aman farklılıklar değil sadece bunu söylüyorum
Bir yorum görmüştüm. Erkekler başarır kadınlar da ben doğurdum diye övünür yazmıştı.. o çocuğu geliştiren bakan büyüten annesi elbette o olmasa başaramazdı ki
https://voca.ro/1htX75Jjohoz
Ben bakmıyor demedim. Öyle bir şey yazmadım
İlgi de istemedim senden niye istiyim
Erkeklerden istemiyor musun
Sevdiğim veriyor ztn niye istiyim her erkekten
Ne alaka la
İstedin demedim harbi ne kullanıyorsun dhg neyse
Pantolonu indir tekrar giy uzun iş
Tembel tenekeler.
Emin ol erkek olaydın sende ayakta işerdin
@hayalsizyasam evet uzun iş ama bazı herifler ayakta işeme meraklısı değil.
tuvaletçi msiin
Prostat meraklısı mısın
anlıyor musun?
Doktorum
randevu alabiliyor muyuz?
Üşenmekden