Normalde bende egzama var saçımda ama galiba elimde de çikti adının stres egzaması olduğunu duydum sizce?

Elinde küçuk kabarcıklar var kaşınmıyo ama elleyince kaşınıyo hatta çok kaşınıyo ne yapsam

Normalde bende egzama var saçımda ama galiba elimde de çikti adının stres egzaması olduğunu duydum sizce?
Cevapla