Arkadaşlar öncelikle merhaba umarım sağlığınız yerindedir. Bir şey tanışacağım sizden. Şimdi benim uzun zamandır doktora korkumdan gitmedim ve bi cesaret aldım. T*stislerde hafif ağrı olur arada ve arada şişlik olur damarlarda. Uzun araştırmalar sonucu varikosel olduğumu anladım ve ameliyat korktuğum için doktora gitmek istemedim. Sonra uzatınca kötüye gittiğimi anladım ve gidecem doktora ve ameliyat diyecek galiba. Şimdi sorularım var sorularıma madde madde cevaplarsanız sevinirim. Şimdiden teşekkürler ve bana ayırdığınız zamana ayrı teşekkür ederim. <3(bu arada varikosel çift tarafta var)
1. Ameliyat zor mu kaç dk sürer?
2. Ameliyat sonrası ağrı acı olur mu?
3. En çok korktuğum narkoz etkisi ile bir şeyler söyler miyim?
4. Muayene nasıl ediyor hani yatarak mı ayakta mı acıyor mu muayene
5. Kan tahlili istedi mi muayene sizden ben iğne karşı korkum var.
6. Bide sanırım ultrason veriyorlarmış kasığa mı tutup yapıyorlar?( kasık da tam nerede oluyor)
Şimdiden teşekkür ederim arkadaşlar
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
1- ameliyat zor değil sen hiç bişey hissetmeyeceksin
2- sonrasında ağrın olmaz bir gün ince bir sızı o kadar büyütecek bişey değil
3- narkozla değil lokal anestezi uygulanır
4- oturduğun yerde ufak bi dokunacak muayeneden hiç korkma sadece azıcık gıdıklanır gibi
5- kan tahlili ameliyat olacağın için isteyebilir ama varikosel teşhisi kan tahlilinden değil sperm testinden yapılır onun için sperm vereceksin
6- ultrason kısmına tam emin değilim yumurtalık kısmı olması lazım
Not: doktora gitmekten korkacak hiç bişey yok önce git muayene ol bu basit ve Türk erkeklerinin %40ında görülen ama bilinçsizlikten erkekliğe toz kondurmamaktan hastaneye gidilmeuen bir rahatsızlık. Sen doğru olanı yap ve sorun büyümeden çözmeye bak
Gerçekten yorumun beni aşırı rahatlattı ve cesaretim arttı fakat bu lokal anestezi nedir yine aynı mı narkozla bide yine acaba hani narkoz yiyenler herşeyi söyler ya bu söyletirmi :) saol yazdığın için
Rica ederim kardeşim
Lokal anestezi bel boşluğundan iğne ile yapılan bölgesel bir uyuşturma yöntemi yani sadece göbekten bacaklara kadar uyuşuk olacak ama sen olan biten her anda gözün açık olabilir narkoz gibi tümden bayıltma işlemi değil. O yüzden saçmalama olasılığı yok rahat ol😀
dostum bunu diyince tırstım ben zannettim ki damar yolundan bişi verir uyurum diyek ya da bi maske ile ağzıma verirler 3 4 sn nefes alınca bayılırım falan acıyor mu çok bel boşluğuna iğne yapılması?
Kardeşim öyle korkmana gerek yok zaten bunu anestezi doktoru bizzat yapıyor.
Ha eğer istersen dediğin gibi narkoz da verilebiliyor
yani internete baktığımda genel anestezi diyor genel anestezi verilsin isterim yani bunu doktora mı demem lazım genel anesteziyi
Aynen doktorunla konuşursun da hele iş oraya bi gelsin sen önce muayene ol bakalım
Aynen haklısın :D yaklaşık 1 yıl oldu gidecem dedim gitmedim korku utanç erekte olurum diye falan artık bu sefer gidecem özel hastaneden randevu alacam olacam muayene hadi bakalım allah yardımcım olur inşallah bide vallahi rahatsız ediyorum merak ediyorum son sorum acaba doktorun yanında demeye utanıyorum ama ere*te olurmuyum utanıyorum yazarken ama yanlış anlama
sence genel anesteziden sonra bir şey dermiyim ya :d
vallahi bu son soru ben 18 yaşnıdan küçüğüm yani 16 yaşındayım acaba üroloji kaç yaşa bakar tam olarak bana bakar mı hastanede çocuk ürolojsi yok özelde
Öyle bişey kolay kolay olmaz zaten üroloji doktorları onu sürekli görüyor rahat ol onu düşünme anestezi sonrasına bir şey diyemem 😀
Sen doktora bi git kardeşim onlar sana yardımcı olacaktır
dostum birkaç baktım ama bazıları testisleri sıkıyor lastik gibi oynuyor acıyor muş muayene damarları falan sıkıyormuş doğru mu yani korkuyorum veya acır diye
Acımaz kardeşim senin 2 kat yaşındayım korkma az cesur ol kadın gelse oynayacak olsa aklın gider doktorun iki dokunuşuna bu kadar korku fazla onlar ne yapacağını biliyor zaten
dostum üroloji galiba bana bakmıyor 18 yaşından küçüğüm neye gidecem
Onu bilmiyorum o zaman bi çocuk doktoruna git
yok dostum kadın olsa daha çok batarım saolasın erkek iyi
nerse tamam bakalım neolur
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!