Evlilik için sağlık raporumda kan değerlerimden biri yüksek çıkmış. Nasıl bir süreç olacak?

Kızlar kan testi sonuçlarımda hepatit değerim yüksek çıkmış. Aile hekimim de cuma günü sordu dahiliyeye sevk ederiz olmadı dedi. Bugün pazartesi hala gelmedi doktorum ama beni nasıl bir süreç bekliyor. Yaşayan oldu mu

Evlilik için sağlık raporumda kan değerlerimden biri yüksek çıkmış. Nasıl bir süreç olacak?
Cevapla