Kilo verme sürecinde sürekli açıp karnımı kontrol ediyorum , yemek biraz fazla kaçırsa tartı bile umrumda değil aynaya karşı göbeğime bakıyorum şişmi diye
Kilom 62 63 civarı
Kilo verme sürecinde sürekli açıp karnımı kontrol ediyorum , yemek biraz fazla kaçırsa tartı bile umrumda değil aynaya karşı göbeğime bakıyorum şişmi diye
Kilom 62 63 civarı
şişmanlıkta en zor göbek olayı bu yüzden hep açlar bilememde ben yağ aldırtırim devletin yetki verdiği yerde sonra da estetik. bizim mahallede bir ayda üç şişman gitti biri gençti 50 yaşlarında ama obez diler. sıcak... diyette dentimsiz olursa oyuncu Ufuk ÖZKAN gbi olunur. yemek kararında olcak insan bünyesini bilir.
Devlette böyle bir imkan var mı varsa nerede
Gastronomi diye bölümmu var hastanede
Göbek takıntısı gibi durumlarda psikolojik destek almak faydalı olabilir. Ayrıca, kendinize güveninizi arttırmak için kendinize özgüven aşılayacak aktiviteler yapabilirsiniz. Kendinizi sevmeniz ve kabul etmeniz de önemlidir.
Cevap
8Cevap
E kadınların göbeği sürekli şişiyor yandın o zaman sen regl öncesi işte regl olunca bazen ödem tutunca çok yiyince falan hep karnınız şiş
Dimi ya problem etmemek gerek
Nasıl ki göbeğin şiş mi hep
Of çocukken kulaklarimla dalga geçtiler neyse ki tesetturluyum :')
Tabi olmasam da çok umrumda olmazdı aslında, insanları umursamıyorum, eğer göbeğin çok rahatsiz edecek gibi değilse yani kilolu değilsen psikolojik destek almanı tavsiye ederim, aşılabilir şeyler bunlar sıkma canını
Bende oyleyim hic gitmeyecek sanirim
boyuna göre kilon orantılıysa sorun yok
Ayba göbek tatlı okur
Büyüyünce unutursun
Büyüdüm 24 yaşım
Unutacak kadar büyümemişsin. Olgunlaş biraz. İnsanları ne kadar dinleyip ne kadar duymazdan gelmen gerektiğini öğrenememişsin
Abim noldu ya cevap yazdım sakin
Durumu izah ettim abla sorun yok peace ✌🏻
Göbeğini eriterek
Hassas bir konu aslında sağlıklı olmak en iyisi ama insanlar narsist
bana da kepçe kulak ve düz kafa dediler
Bu çocukları kim büyütüyor böyle aq
Hangi cocuklari
Dalga geçen çocuklari
Zorbalık vs
Bana abim demişti ayni aile büyütüyor işte. İyi biri ama biraz canım bence 'D
Sl k dedim canim diye yazdi
Boy kaç
Boy kaç?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?