
Fırçalamıyor diye terk edecek değilim, lakin ilerde daha büyük sorunlar olacak onun canı yanacak haliyle.. tüm ısrarıma rağmen bakım falan yapmıyor.. nolcak böyle?
Tüm ısrarlara rağmen dişlerine bakmayan sevgiliye sizce ne yapmalı?

Fırçalamıyor diye terk edecek değilim, lakin ilerde daha büyük sorunlar olacak onun canı yanacak haliyle.. tüm ısrarıma rağmen bakım falan yapmıyor.. nolcak böyle?
Tüm ısrarlara rağmen dişlerine bakmayan sevgiliye sizce ne yapmalı?
Bence uyarılmalı yani benim de sevgilim olsa bakım yapmıyor olsa kesinlikle onu uyarırdım benim için değil zaten kendi sağlığı için bunu yapmasını isterdim çünkü bir insan sevgilisi olsun olmasın sağlığına ve bakımına özen göstermeli zaten. mesela tavsiye olarak da Dişlerinin durumunu sizin için önemsediğini ve ona destek olduğunuzu ona açıkça söyleyin. Dişlerinin sağlığının genel sağlığı için önemli olduğunu ve bu konuda ona yardımcı olmak istediğinizi belirtin.
Kısası kısas yapacaksın. Çikolata yiyip dişlerin kahverengi rengi alınca gülümseyeceksin. Sonra canım senin ne kadar güzel dişlerin var diyeceksin. Sık sık yap sinir olacaktır. Sonra sinir olunca hiç hoş görünmüyor değil mi diyeceksin. Madem hoşuna gitmiyor beden dişini fırçalamıyorsun beni bir nebze anladığını düşünüyorum. Çünkü bende aynı hisleri hissediyorum diyeceksin.
diş fırçası diş macunu diş ipi dişçi adresi
Guzel oldu bir kutuya hepsi konmali
teşekkür ederim
teşekkürler BiBot
😂 rica ederim
Benimki de öyleydi öpüşmedim dişçiye falan gitti sürekli dişini fırçalıyor öpmeden dahi agdhdh
Guzel fikir🙄🙄
Cevap
26Cevap
Kendisine iyi bakmayan erkeğe müsamaham olmaz ta en baştan. Kendine iyi bakmak konusunda kendime de sevgilime de çok disiplinize modda olurum. Çok kısa süreli ihmaller olur ama genel anlamda salmam, saldırtmam😂.
"Dişlerini fırçalamıyor diye terk edecek değilim."
Kızların kriterinin bu kadar leş olduğu ülkede okşayacak me-me bulamayan erkekler, siz ağlamayı bırakın.
Ne alaka beyfendi 🙄 tavsiye soruyoruz uygulayacağız baktik olmuyor kendi öz bakimini yapmayana bay bay deriz... siz her küçük detay da terk mi edereiniz? O zaman size daha çok me-me aramali günler dilerim zira dahs çok ararsınız..
İstediğim her zaman hazır
Heran hazirda duranin kiymeti olmuyor maalesef. Neyse iyi akşamlar
Ahah. Soru tasarımı efsane 😄. O kanaldan sık sık vurulursa bir yerden sonra pes edip dikkat etmeye başlayacaktır bence.
Topluca duaya çıkalım diyormusum 😂
😂😅 allahım şu kuluna diş minesi saadeti ver falan 😂
Amin😂😂
Nedir bu senin dişlerle takıntın yaa. Nasıl nıe travma yaşattılar sana böyle 😂
Bir sey yasatmadilar ya soru bu😂
Pardon anlayamadım?
Ben bu beyfendiyi anlamadim... biseyler yazip duruyor
Hmm. Derdi ne ki acaba 🤔
Fırçalamıyor diye terkedebilirsin emin ol.😄 bakımsız insandan nefret ederim.
😂aldim gazı ksksjss gidiyorum şimdi
😅😅 git git.
Kendine bakmayan kişi kendini önemsemeyen kişidir benim gözümde, böyle biriyle ilişkime ne kadar devam edebilirim bilemiyorum fakat ona ağız bakım seti hediye edebilirim belki bir şeylerin farkına varır diye.
Valla ağız kokusu ya da çirkin diş görüntüsü ayrılık için yeteri sebeptir ama sen bilirsin
Herseyi mükemmel bir adam agiz bakim konusunda tembel.. Rabbim her seyi dört dörtlük vermiyor iste halledilir bi durum bence
Sen razıysan...
Özbakım = özsaygı benim için. Mücbir bir hal olmadıkça sağlık sorunu vs kadın da erkek de bakımını aksatmamalı, aksatıyorsa gayet de ayrılırım dişini de fırçalasın bir zahmet kendisine saygısı yoksa bana da mı yok
Hayatta öpücük vermem sana de işe yarar inşallah 😂😂
Ben nasil dayancam kiz jsjsjsjs adam biliyor huyumu 😂😂
Bulmuşum dağ gibi adami duramam 😂
Nasıl öpüşeceksiniz😄dişini fircalamayan insanın önce kendine sonra sana saygısı yoktur. Buram buram ağız kokusu ve sarı kirli dişler iğrenç ötesi üzgünüm 👎
Yani şahsen kişisel seni yine dikkat etmeyen bir insanı uyarırım, eğer hala dikkat etmemeye devam ederse Ben de açıkçası ona göre davranırım daha sonra kendisini durumu anlayacağımı düşünüyorum
"Fırçalamıyor diye terk edecek değilim" Abartısız "Hıııaa 😱" tepkisi doğuruyor şu cümle, nasıl ya... Ayrılmalı, başka bir seçenek bulamam, yhoo.
Mesajlaşırken mesela gece yatmadan ven dişlerimi fırçaladım yatıcam birazdan sende fırçaladın mı bakim fırçalamadan uyuma sakın diye mesajlar atsan kafasına kazınmış olur yavaştan bence:)
Okuyunca bile sinir oldum. En nefret ettiğim şey bir insanın bakımlı olmaması nasıl duruyorlar şimdi o kır ağızda ağırlık yapacak falan... Sonuçta sen de onun iyiliği için istiyorsun ne diye karşı çıkıyor. Hanzade bir başka İstanbul beyefendisi bul derim ☺️
Ağız kokusu direk boşanma sebebidir katlanılmaz bu kokuya bunu söyleyince utanması gerekir kusura bakmasın kimse ağız kokusu çekilmez
Yani büyük konuşmayayımda çok zor devam etmesi. Zira yakınlaşınca öpünce ağzı temiz olmayan bir insanın. Tükürüğü bile kötü kokuyor
Benim ki de fircalardi her gün sonra dislerime zarar veriyor diye bıraktı 🤦♀️ onun eski temiz dişlerini özledim yani çok da güzeldi dişleri...
Yapmıyorsa bosverin yapacak bir seyiniz yok. Ne de olsa kendi ağzı...
Demek ki kendisine bile saygısı yok. Yapacak bir şey yok.
Çok can sıkıyorsa sıkmayanla degıstırmek lazım 😂
Ayrıl yaa daha dişlerine özen göstermiyorsa 🤷🏻♀️
Öpermiş gibi yap sonra yüzünü buruştur geri çekil anlar:)
Gamsız pis insan asla sevmem
Bence ayrılık sebebi
ağız bakımı önemli daha önce ağzı kokuyor diye sevgilimden ayrıldım
Kendine saygısı yok sana nasıl saygısı olacağını düşünüyorsun 😄
Ağzını burnunu kırmalı yeniden yaptırsın ve kıymetini bilsin
Ben asla beraber olmazdım. Neden tahammül ediyorsun ki.
Dişlerini fırçalamıyorsa cidden büyük problem.. Benim için hijyen çok önemli..
Dişlerini fırçaladın fırçaladın fırçalamadın dudaklarımı rüyanda görürsün ancak
Bundan bende çok rahatsızım. Bu senin dişin ya sonuçta bi zahmet bakıver saatlerce yüzüne bakım yap demiyoruz sabah akşam dişini fırçala diyoruz hay allahım
Seninle bir daha öpüşmem diye baskı yap fırcalanmamış ağızla dille yiyişemem de bak nasıl fırçalıyor günde 3 defayı gectim 6 defa rahat fırçalar
Öpüşmemek lazım 🙄
Naneli sakizla hallederiz 😂
Şu cümleyi normalde teklif gibi algılamam lazım ama iyi yanıma denk geldin hadi 😂😂
Anlamadim 😂🙄
Hallederiz dedin ya ona istinaden dedim 😂
Hemen ikna ederim jsjsjss çözümü buluruz sıkıntı yok 🙄😂😂
Ağzına bi yumruk tertemiz inci gibi yerlerde
😂😂
Ayrılırım ya kendine bakmayan biriyle uğraşamam.
Vicdansız sabuha
Uğraşırız kiz dur hemen ayrılmayalım 🙄
Sarjlı diş fırçası al üşeniyorsa
Aynen belki hoşuna gider😂
Kafasına kafasön vurulmalı
Hee mantıklı 😂
Ayrılmalı diycem ama acımasızca olacak
Kiz 😂millet neleri idare ediyor bi diş yüzünden aaa ayrılmak olmaz ... nyse önce diş fırçalama alışkanlığı edinsin.. ayrilinca bi iz bırakmış oluruz 😂
Islak havlu..
😂cani misiniz beyfendi
Sanırım azcık var 😄
öpüşme knk yiyorsa simdi firclmsn
Aynen cektim resti😂
ahshsjjjsssjdjdj
Öpme sende o zaman bakım yapar belki
Yapacak bişey yok dikeniyle seveceksin gülü
Yapacak bir şey yok istemiyorsa
Kendine saygı zorla olmaz kendi bilir
Öpüşmeme cezası verilir.
Valla ben terk ederim gayet makul bir sebep
Öpüşmem görür gününü 🤣
Allaha havale edilmeli..
Öyle sevgili olmaz yaa rezalet
Benim vitamini bol spérmim ile dişlerini fırçalamasını isterim
Terk edilmeli
Vicdansız sabuha
Alakası yok bana göre bir insan bir insandan gerçekten böyle bir şey istiyorsa gereğini yapmalı kendini geçtim karşısındakine saygıdan dolayı bakımsızlık kişiler haklı bir şey doğal bir seçilim değil
Biraz mücadele edeceğim ve kazanacagim
Zaman kaybetme zaman herkesten değerli
Bakımsız insanla olamam..
Bence evlenin.
Onu çürük dişleriyle başbasa birakmali.
hadi ordan et gitsin
terk et bence iyy öpüsmem bile
Öpüşmem
Ayrıl gitsin
Yol vermeli
Kapının önüne hemen
Azına mıçim öyle insanın 🤣
İğrenç yol ver
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?