Baş parmağım şişti, kızarık ve zonkluyor. Nasıl geçer?

Şimdi internetde okudum parmak ucu şosesi (felon) diyorlar. Ne yapmalıyım nasıl geçer? Yaşayan var mı?

Baş parmağım şişti, kızarık ve zonkluyor. Nasıl geçer?
Cevapla