Birkaç gündür yürürken bu ağrıyı hissediyorum.
2 ay önce terk edildim 3 yıllık sevgilim tarafından istemeden çok üzüldüm bu da sağlığımda kötü sonuçlar doğurdu.
Birkaç gündür yürürken bu ağrıyı hissediyorum.
2 ay önce terk edildim 3 yıllık sevgilim tarafından istemeden çok üzüldüm bu da sağlığımda kötü sonuçlar doğurdu.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Genelde kist ya da yağ bezesi oluyor yine de baktırmakta fayda var kötü huylu da olabilir
Üzüldüm. En iyisi derhal doktora gitmen ama öncesinde elle muayene edebilirsin.
Yani hemen kontrol ettir ve kimse için üzülme geçmiş olsun.
Kist olabilir kontrol ettir bence
Soğuk almısındır
Gecmis olsun