Bir sürü kremleri karıstıearak yapmıstı doktor reçete etmişti herşeyi kullandım geçmiyor kırmızı leke gibi durdu nasıl gececek bunlar ya bu kremide mi kullansam :(

Bir sürü kremleri karıstıearak yapmıstı doktor reçete etmişti herşeyi kullandım geçmiyor kırmızı leke gibi durdu nasıl gececek bunlar ya bu kremide mi kullansam :(

Aa çok geçmiş olsun. Cildiye ye gitsen çok daha iyi olur. Rastgele bir tedavi yöntemi kullanırsan istemediğin sağlık sorunları çıkabilir. Enfeksiyon, kanser vs olabilir. Asit dökülmüş çünkü. Doktor sana en uygun ilacı verecektir
Anladım. Bazı kremler oluyor cildi yenileyen. Trendyol a ve yorumlara bak mutlaka denk gelir. Benzer bir şeyi yaşayıp kullanan varsa doktora o ilacı sorarsın. Genelde bu tarz şeyler geçmez ama olursa lazerle olur. Benimde dizimde küçükken yaralandığım için bir iz kalmıştı hala var geçmedi
Cevap
3Cevap
Kabartı şeklinde mi izler? Keloidleşmiş gibi duruyor
Bende de 8 yıldır egzema var krem sürüyorum geçiyor ama bir bakıyorum başka bir yerden çıkıyor
Reçeteye bak yanık için iyi mi değil mi öğrenirsin
Ben EXENATE kullanıyorum
Geçmez o ordaki deri yanmış
Opim geçsin ( pardon abla bosluguma denk geldi)
Bu yara izinin geçmesi çok zor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?