Mememin ucunda çok küçük yarık gibi bir şey var. O bebeğim olduğunda süt içebilmesi için mi, yoksa tahriş mi olmuş?

Mememin ucunda çok küçük yarık gibi bir şey var. O bebeğim olduğunda süt içebilmesi için mi, yoksa tahriş mi olmuş?
Cevapla