Ben 1 yıldır diyetisyene gitmiştim bir süre önce. yani bu yüzden de bazı şeyler hariç genel bilgileri biliyorum. benim daha çok merak ettiğim kilo verem sürecini zararlı bile olsa nasıl uzatırız ya da kas geliştirirken bazı ince detaylar nelerdir mesela beslenme olarak. bunları sorardım sanırım. zaten şu an sağlığım ve kilom ideal.
1
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Soru sorar mıyım bilemiyorum, genelde onlar sorarlar ve tetkik ederler ama illa soracak olsam mutlaka iç organ yağlanmasını sorar, karşıt ne yapılabileceğini öğrenmek isterdim detaylıca.