Regl döneminde karnım ağrımıyor ama kanın azaltmak için sadece ilk gün ağrı kesici içiyorum herhangi bir yan etkisi olur mu?

Normalde rahatsız olmamam lazım ama direkt Dükkanı maalesef tüm kanımı götürüyor Çünkü çok fazla geliyor Ben de bu yüzden artık ağrı kesici kullanmaya başladım Her ay belki döneminde kullanıyorum ama bir zararı var mıdır?
Regl döneminde karnım ağrımıyor ama kanın azaltmak için sadece ilk gün ağrı kesici içiyorum herhangi bir yan etkisi olur mu?
Cevapla