1 hafta önce acilde ağrı kesici iğne vurulmuştum, çok kötü batıyor ve ağrıyor. Neden olabilir?

Napmam lazım yaa uyuşukluk var

1 hafta önce acilde ağrı kesici iğne vurulmuştum, çok kötü batıyor ve ağrıyor. Neden olabilir?
Cevapla