Sağlık Çapraz bağ yırtığıyla yürüyen, araba kullanabilen oldu mu, ameliyat şart mı? Besdal Takip Et Xper 1 Yaş: 35 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 11 Güncellemeler+1 yıl merhaba tibia kirigi ve capraz bag yirtigindan sonra gecmeyen odem icin ne yapabiliriz evde diz bir turlu tam anlamiyla katlanmiyor ödemden Çapraz bağ yırtığıyla yürüyen, araba kullanabilen oldu mu, ameliyat şart mı? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
Zevkli_Temas Takip Et Xper 7 Yaş: 37 , eic 96% +1 yıl Şimdilik ağrı yoksa çalışsın tatilde doktora gözüksün işleri aksamaması için. Şimdiden acil şifalar diliyorum 0 0 Yorumla
Nivolumab Takip Et Yoda Yaş: 45 , eic 100% +1 yıl Dizde çapraz bağ yırtığının tek tedavisi amwliyattır. Amwliyat vw sonrasında fizik tedavi ile tam iyileşme sağlanabiliyor. 0 0 Yorumla
Cmn24 Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 64% +1 yıl Sağlık konusunda 525 cevap paylaştı. Futbolcularım hep yırtılıyor sonrada devam ediyor ksriyerine 0 0 Yorumla
ironiq Takip Et Master Yaş: 50 +1 yıl Ameliyattan sonra fizik tedavi aksatılmazsa koşarsın bile her şey kendine bakmakla alakalı 0 0 Yorumla
44asi44 Takip Et Master Yaş: 35 +1 yıl Sağlık konusunda 1,1b cevap paylaştı. Benim yan bağlar kopmuştu 3 hafta alçıda kaldı ondan sonra da yavaş yavaş düzeldi 0 2 Yorumla Besdal +1 yıl Ameliyat olmadan iyilesti dimi esimin kirik var alcida zaten ayak baglarda duzelme ihtimali var o zaman psikolojisi cok bozuk ameliyat olmak istemiyor kirik icin oldu zaten isine donmek istiyor biran once malum evde tek calisan cocuklar kucuk Yorumla 44asi44 +1 yıl Çapraz bağlar da ameliyatlık bir durum oluyor mu bilgim yok ben alçıda düzeldim ameliyat şart değilse olmasın Yorumla
Securityguy Takip Et Xper 6 Yaş: 30 , eic 39% +1 yıl ilerleyen zamanlarda kullanırsın yürürsün 0 0 Yorumla
criollo Takip Et Master Yaş: 34 , eic 99% +1 yıl Sağlık konusunda 2,1b cevap paylaştı. ameliyat şart 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Şimdilik ağrı yoksa çalışsın tatilde doktora gözüksün işleri aksamaması için. Şimdiden acil şifalar diliyorum
Dizde çapraz bağ yırtığının tek tedavisi amwliyattır. Amwliyat vw sonrasında fizik tedavi ile tam iyileşme sağlanabiliyor.
Futbolcularım hep yırtılıyor sonrada devam ediyor ksriyerine
Ameliyattan sonra fizik tedavi aksatılmazsa koşarsın bile her şey kendine bakmakla alakalı
Benim yan bağlar kopmuştu 3 hafta alçıda kaldı ondan sonra da yavaş yavaş düzeldi
Ameliyat olmadan iyilesti dimi esimin kirik var alcida zaten ayak baglarda duzelme ihtimali var o zaman psikolojisi cok bozuk ameliyat olmak istemiyor kirik icin oldu zaten isine donmek istiyor biran once malum evde tek calisan cocuklar kucuk
Çapraz bağlar da ameliyatlık bir durum oluyor mu bilgim yok ben alçıda düzeldim ameliyat şart değilse olmasın
Rüptürün büyüyebilir ameliyat şart
ilerleyen zamanlarda kullanırsın yürürsün
ben :)
ameliyat şart
yürüyorum evet
Birsey olmaz