Sağ gözüme lens solüsyonu damlattım ama batma hissi oluyor. Nasıl geçiyor?

Ben 3 gün önce lens gözü rahatsız edince solüsyon damlattım ara ara batma hissi geliyor 3 gündür lens takmadım gözümü dinlendiryorm nasıl gecer
Sağ gözüme lens solüsyonu damlattım ama batma hissi oluyor. Nasıl geçiyor?
Cevapla