Prozac düzenli kullanım gerektirir mi yoksa doktor önerisine uymalı mıyım?

Merhaba arkadaşlar orta duzeyde bipolar bozukluğum var, ağır geçiriyorum. Doktor prozac yazdı iki günde bir iç dedi ama eczacı düzenli kullanılmalı öyle şey mi olur diyor. Doktorun dediği gibi mi kullanmaliyim yoksa eczacı haklı mi
Güncellemeler
+1 yıl
Ağır gecirmiyorum olacaktı klavye düzeltti. Sadece sinir bozukluğu ve duygu değişimi yaşıyorum.
Prozac düzenli kullanım gerektirir mi yoksa doktor önerisine uymalı mıyım?
Cevapla