Medipol hastanesinde 3 yaşındaki bir çocuğa istismar edildi bu yaşanan olaydan sonra ne düşünüyorsunuz?

Medipol esenler hastanesinde 3 yaşındaki bir çocuğa istismar edildi polis ve gazeteciler hastaneye gittiklerinde fahrettin koca'nın kardeşi yalan ihbar olduğunu böyle bir şeyin yaşanmadığını söylemiş istismar olduğu halde olmadığını söylemişler fakir ve hasta olan bir babaya kocanın kardeşi olayı örtbas etmek için aileye para vermiş ve sözleşme imzalattırmışlar kesin tehdit etmişlerdir. Oda yetmiyormuş gibi 3 yaşındaki bir çocuğa istismar eden kişi serbest bırakılması için uğraşmışlar fazla detaya girmek istemiyorum sizlerinde çocukları var kardeşleriniz vs var size yapılsaydı gidermiydiniz asla gitmezdiniz medipol hastane olur okul olur vs gitmeyin siz giderseniz sizin onlarda ne farkınız kalır?

Medipol hastanesinde 3 yaşındaki bir çocuğa istismar edildi bu yaşanan olaydan sonra ne düşünüyorsunuz?
Cevapla