Sağlık Mutfakta kullandığınız ürünler arasında margarini azaltmayı ne kadar başardınız? tuba-sueda Takip Et FenomenMaster Yaş: 40 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 30 #selamgençlik#Margarin en tehlikeli yağ türü olarak mutfağınızda ne kadar yer kaplıyor?#tubasueda Mutfakta kullandığınız ürünler arasında margarini azaltmayı ne kadar başardınız? Cevapla Ürün Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
Carlosroberto Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Bizim evde hiç kullanılmaz. Ben hep zeytin yağı tüketirim. 1 0 Yorumla
AhesteEbru Takip Et Guru Yaş: 50 , eic 100% +1 yıl Sağlık konusunda 315 cevap paylaştı. Hiç bir yere sahip değil. Zeytinyağı ve tereyağı kullanıyorum mutfakta. 1 0 Yorumla
CookieLatte Takip Et Bilge Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Tatlı da bazen kullanırım çok tercih etmiyorum zaten. 0 0 Yorumla
Sanal_Adam Takip Et Master Yaş: 36 , eic 31% +1 yıl Sağlık konusunda 503 cevap paylaştı. Yok denecek kadar az Tereyağ pahalı diye bazen mecburen az da olsa kullanıyoruz 0 0 Yorumla
StarWarsPrensesi Takip Et Yoda Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl Margarin hiç kullanmıyoruzz. Tereyağı ve zeytintyağı. 0 0 Yorumla
Montenq1 Takip Et Xper 5 Yaş: 23 , eic 93% +1 yıl Margarin kullanmayın gözünü seveyim ya yapmayın bu kötülüğü kendinize sağlık açısından çok tehlikeli 0 0 Yorumla
_-Velhasıl-_ Takip Et Xper 6 Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Alınmaz bizde, tereyağı ve zeytinyağı tüketiriz. 0 0 Yorumla
Pelinpelin11 Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl Senelerdir eve sokmuyoruz. Tereyağı ile dewamke 0 0 Yorumla
Lavinia0449 Takip Et Xper 5 Yaş: 22 , eic 96% +1 yıl Fazla fazla tüketiyoruz maşallah azalma yok 1 0 Yorumla
Carmena Takip Et Master Yaş: 30 +1 yıl Sağlık konusunda 811 cevap paylaştı. Kanka biz margarini eve bastırmıyoruz 1 0 Yorumla
flaneurx Takip Et Master Yaş: 125 , eic 63% +1 yıl Sağlık konusunda 1,1b cevap paylaştı. Hic kullanmadim 1 0 Yorumla
criollo Takip Et Master Yaş: 34 , eic 99% +1 yıl Sağlık konusunda 2,1b cevap paylaştı. kullanmıyorum zaten 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Bizim evde hiç kullanılmaz. Ben hep zeytin yağı tüketirim.
Hiç bir yere sahip değil. Zeytinyağı ve tereyağı kullanıyorum mutfakta.
Tatlı da bazen kullanırım çok tercih etmiyorum zaten.
Yok denecek kadar az
Tereyağ pahalı diye bazen mecburen az da olsa kullanıyoruz
Margarin hiç kullanmıyoruzz. Tereyağı ve zeytintyağı.
Margarin kullanmayın gözünü seveyim ya yapmayın bu kötülüğü kendinize sağlık açısından çok tehlikeli
Alınmaz bizde, tereyağı ve zeytinyağı tüketiriz.
azalttım denebilir tereyağ tüketiyorum
Senelerdir eve sokmuyoruz. Tereyağı ile dewamke
Fazla fazla tüketiyoruz maşallah azalma yok
Margarin i hiç kullanmiyoruz biz.
Çok çok az kullanıyorum
Kanka biz margarini eve bastırmıyoruz
Hic kullanmadim
Sıfır
kullanmıyorum zaten