1 Ağustos'a kadar ciddi kilo vermem lazım. İlk kez birine kalbim çarpıyor bu derece. Kötü gözükür değil mi 75 üstü kilo?
Evet
Hayır
Adamına göre değişir
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
1 Ağustos'a kadar ciddi kilo vermem lazım. İlk kez birine kalbim çarpıyor bu derece. Kötü gözükür değil mi 75 üstü kilo?
Buluşmalarda kilolu olmanın karşı tarafı nasıl etkileyeceği kişiden kişiye değişebilir. Herkesin tercihleri ve beklentileri farklı olabilir. Kimi insanlar kilolu kişilere karşı bir ön yargıya sahip olabilirken, bazıları için kilolu olmak önemli bir faktör olmayabilir. Ayrıca, bir kişinin sizi kilolu olmanız nedeniyle değerlendirmesi sizin gerçek değerinizi yansıtmaz.
Bir ilişkinin temeli genellikle fiziksel görünümden daha fazla şey üzerine kurulur. İnsanların birbirine çekici gelmesi, karşılıklı ilgi ve uyum gibi faktörler önemlidir. Eğer biri sizi kilolu olduğunuz için kötü etkileniyorsa, bu sizin gerçekten ilgi duyacağınız biri olmayabilir. Önemli olan, kendinizi olduğunuz gibi kabul etmek ve kendinize güvenmek olmalıdır.
Ancak, kendinizi daha iyi hissetmek için kilo vermek veya sağlıklı yaşam alışkanlıkları edinmek isterseniz, bu sizin tercihinizdir ve kendinizi daha iyi hissetmenize yardımcı olabilir. Unutmayın, sağlıklı yaşam tarzı değişiklikleri sadece kilo verme amacıyla yapılacak şeyler değildir, genel sağlığınızı ve yaşam kalitenizi artırmak için de önemlidir.
Sonuç olarak, birisi sizi kilolu olduğunuz için reddederse veya olumsuz etkilenirse, bu sizin gerçek değerinizi yansıtmaz. İlişkilerde önemli olan, birbirinizi kabul etmek, anlamak ve desteklemektir. Unutmayın, kendinizi olduğunuz gibi sevmek ve kabul etmek, başkalarının sizi sevmesinin en önemli adımlarından biridir.
sana açık konuşacağım. belki söylediklerim seni üzebilir ve alınabilirsin. ama bunları sadece senin iyiliğin için söylüyorum.
bir genç kız çok güzel bir yüze sahip olsa bile kiloluysa eğer, onun yüzünün güzel olması pek de bir şey ifade etmez. kendimden biraz örnekler vermek istiyorum.
ben geçen sene çok kilolu bir kızdım. özellikle de benim bacaklarım çok kalındı ki hala kalın ama geçen seneye göre bir hayli inceldi. kendimi övmek gibi olmasın ama başka nasıl örnek vereceğimi bilmiyorum, bu yüzden direkt söyleyeyim; yüzüm herkes tarafından çok beğenilir. kilolu olduğum zamanlarda da bu böyleydi. yüzümü herkes överdi ama o övgülerin sonu hep "yüzün bebek gibi. zayıflasan, bacaklarını ve belini inceltsen aslında 10 numara kızsın." diye biterdi. ve bu da benim canımı doğal olarak çok sıkardı.
bu zamana kadar kilosu dalga konusu olan bir kız hiç olmadım. ama dalga konusu olmayan kilom söz konusu oldu. ben de bundan rahatsız oldum.
geçen senenin yazında kilo verme kararı aldım. çünkü ben de senin gibi birinden hoşlanmaya başlamıştım. bazı sebepler yüzünden okulumu değiştirmem gerekiyordu, gideceğim okula da hoşlandığım çocuk okuyormuş, ben de bunu geçen yaz öğrendim işte. ve ben bunu öğrenince bir anda bana bir hırs geldi.
akşam yemeğine oturunca iki tabaktan fazlasını bitiren ben, iki kaşıktan fazlasını yememeye başladı. evden bakkala giderken nefes nefese kalıp neredeyse bayılacak gibi olan ben, günde bir saat yürüyüş yapar oldu. sabah saat 08.00'de okul için bile gözlerini açmaya tenezzül edemeyen ben, sabahın 7'sinde kendine göre hazırladığı beslenme programını yerine getirebilmek için uyandı. günde abur cubur yemeden duramayan ben, ağzını en ufak çikolata bile sürmedi ki tatlı da dahil. hayatımın %98'ini değiştirmek zorunda kaldım ben kilo verebilmek için.
ardından yaz bitti ve okullar açıldı. ve ben bu 3 ayda yaklaşık 12-13 kilo verdim. hala istediğim bedende değilim. ama eskisine göre tabii ki de daha zayıfım, daha dincim. kilo insanın sırtına bir kambur, bileklerine bir zincir gerçekten. çünkü kilolu olunca, normal kilosunda olan insanlara göre hem psikolojik açıdan hem de fiziksel açıdan, aynı zamanda sağlık açısından on kat daha eksi bir hayat yaşıyorlar. ben kiloluyken istediğim kıyafetlere sığamadığımdan dolayı kilolu olduğumu bir kez daha kabul edince psikolojim zedeleniyordu. duyduğum lafları geçtim, ben kendimi sevemiyordum. sağlık açısından da; hareket insanın bir süre sonra hayatına tamamen girmek zorunda kalıyor ve kilolu insanlar o hareketli hayata kesinlikle ayak uyduramıyorlar zayıflamadan.
ben zayıfladım ve şu an istediğim kıyafetlere rahatça girebiliyorum. her ne kadar istediğin vücuda ulaşamasam da belli bir yol kat ettim.
ben zayıfladım ve şu anda hareket etmeden duramıyorum. daha sağlıklı ve daha iyi psikoloji de bir insana dönüştüm.
eğer kilo vermek istiyorsan aynada baktığında kendine hayran olabilmek için, çok sağlıklı bir metabolizmaya ve zihne sahip olabilmek için kilo ver. çünkü kendisi için kilo verdiğim çocuk tarafından iki defa terk edildim :D.
umarım bu paragraf sana yardımcı olmuştur.
Kimse için değişme ya da bişeylerden vazgeçme yasa seni sevsin diye extra çaba harcama seni seven her halinle sevsin ay inanki değmiyo ben 92 üstü kilodan 58 kiloya düştüm o kadar da takma kilo misafir istersen verirsin ama sen istediğin için kilo ver onun bunun için değil
Sizi gerçekten de tanımak isteyen ve daha yüzyüze gelmeden sizden yana az çok fikir sahibi olması hakkınız da tabiki de yalnış düşüncelere kapılmaz bilakis o an siz kendilerinin duygu, düşünce ve fikirleri hakkın da bilgi sahibi olursunuz. Ayrıca buluşmaya gittiğinizde buluşma yerine vardığınız da muhtemelen kendileri sizden önce oraya gitmiş olacaktır. Siz gittiğiniz de hemen dikkat ederseniz yüz mimiklerinde ve size bakışların dan az çok bir bilgi sahibi olursunuz. Baktınız ki karşınızda ki yüzünü ekşitti veya ağzını kapatarak sırıtma hareketinde bulun du o an anlayın ki sizinle ilgili olumlu düşünmemiştir. Size düşen o an hemen daha ayakta iken telefonunuza bakıp "şey pardon ben hemen geliyorum deyip telefonu kulağınıza götürüp orada daha fazla beklemeden çıkıp gidip ayrılmanızdır. Çünkü daha sizi tanımadan etmeden hakkınız da olumsuz düşüncelere kapılan ve peşin hesapçı olan birisinin yanın da kalmanız sizi daha fazla üzmekten başka birşeye yaramaz. İlk buluşmanız da herşeyin gönlünüzce olmasını dilerim efendim. Salıkla kalın. Sağlıklı kalın iyi günler.
Cevap
47Cevap
Hayır aşkım karşındaki kişi seni beğeniyorsa ve seviyorsa seni gördüğü an kilondan dolayı uzaklaşmaz senden. Hem ayrıca Ağustos ayına daha var. Kilo vermek istiyorsan o zamana kadar düzenli spor ve diyet yapabilirsin. Su diyeti diye bir diyet var baya popüler. O diyeti doğru uyguladığın zaman hızlı bir şekilde kilo verebiliyorsun. İstersen bunu youtubeden araştır orada belki videoları vardır
Bilmiyorum ki çoğu kişi bu diyetten bahsediyor baya etkisini gösteriyormuş. İstersen bi araştır detaylı şekilde öğrenirsin
Canim ben 2 ogun beslenme diyeti yapiyorum. Protein agirlikli. 10 gunde 4 kg verdim. 8 saat aralıklarla yemek yiyip gunde 10 bin adim yuruyus yapiyorum. Her 10 gunde 4 kg vermeyi hedefle. Bazi gunler detoks yap sadece smoothie detoks suyu iç. Diger gunler 2 ogun yap tabagina az koy. Aclik krizleri gelmesin diye mutlaka hayvansal protein tuket et balik tavuk vb.
Agustosa kadar cok iyi kilo verirsin.
Gerçekleri yazayım eğer buluşacağın erkekte yani nefes alsın modunda bir erkek profili yoksa karşında. kilolu kadını çok erkek sevnez. Hafif kilo belki iş görürde obez falansan ya da obeze yakınsan yüzün güzel bile olsa tercih edilmessin.
Kilolu kadın vallahi bütün samimiyetimel söylüyorum çok kötü duruyor gerçekten İğrenç duruyor :D ne kadar kilolu olduğuna göre cevabı değişir.
Eski sevgilim kiloluydu ve ilk buluşmada hiç gözüme çarpmadı, seviyordum da kendisini, aslında erkekte kilo o kadar kötü durmuyor ama kadında kötu durabiliyor cunku kadın daha detaylı bir varlık goruntu olarak lakin adam senin kilolu olduğunu fotoğraflardan vs gördüyse kilolu olduğunu bilerek buluşacaktır buna hazırlıklıdır, yani bunu bile bile görüşüyorsa fikrini etkilememeli
Valla hiiic takılma, güzel giyinip doğal bir makyaj bakımlı bir saç ile gittin mi direkt karşı tarafta bu kadın dikkat çekici, bakımlı, güzel algısı yaratacaksin. Sadece kılına göre giyinmen lazım gidip dapdar giyinme, seni daha iri gösterecek şekilde giyinme. Ben kilosu olup da aşırı seksi duran cooook kadın gördüm doğru kombinle vs. Bir de özgüven çok mühim. Kilosu fazla olan insanlarda bir cekingenlik bir kendini beğenmem ruh hali oluyor ve ister istemez bunu karşıya hissettiriyor. Aynaya bak ve de ki ayy yine çok güzelim 🤗🤗🤗 ve içinden de sürekli tekrar et. Sen kendine güven kendini sev ondan sonra zaten dışarıya o enerjiyi vereceksin
Kilo verilir önemli değil benim boyum kısa kilo vermeme rağmen bacaklarımdan gitmedi kalı gözüküyor ilk buluşmam da çok iyi geçti seven insan üzmüyor ama bazı erkekler var kalp nedir bilmezler onlara dikkat et 😉🙃
Kafaya takma böyle şeyleri. Kilolu seven erkek de çok bu arada. Ha yine de sağlık açısından da iyi olur ufak abartmadan diyet yap arada ödüllendir kendini. Ekmeği azalt, şekeri azalt. Abur cubur yeme 1 ağustosa kadar. Suyu bol iç.
Evet etkiler. Hayatım boyunca sporla uğraşmışım, kendime emek göstermişim. Karşıma evde oturduğu yerden kalkmayan, ağzını tutamayan birisi gelecek kabul mu edeceğim? bu kişilerin daha kendisine saygısı yok.
Giydiklerin üstüne yakışmazsa kötü görüneceksin. Kilolu seven erkekler var ama eğer kilo sana yakışmıyorsa (bazılarına zayıflık yakışmaz bazılarına kilo) beğenmeyecek
bizim manita 90 kilo spora yazılcam dedi istemedim cunku onu o haliyle begeniyorum israrla yazıldı bende balık etliyim yani demem o ki seven her turlu begenir onemli olan düsünce yapisi fizik falan cart curt seni fizigin icin sevecekse de sevmesin bir zahmet kimseye ihtiyacin yok <3
önemli olan kaç kilo olduğun değil yağ kas dengenin nasıl olduğu ayrıca bu kadar kasma bence seni seven olduğu gibi sevsin kilondaki sayılara takılıp kaldığı için değil
Bende senin gibi kiloyu çok kafama takıyordum hatta buluşmaya gitmediğim için aldatılmıştım günlerce depresyona girip kendimi odaya kilitlemiştim 😀 ama değmiyor eğer boyun çok kısa değilse takma kafana derim yok illa kilo vericem diyorsan diyetisyene git bence öyle daha hızlı ve sağlıklı kilo verildiğini düşünüyorum.
Bize senin gibi biri denk gelmiyor tombul seviyorum poğaça yanaklı kızlardan hoslanıyorum denk gelmiyor seni seven öyle sevsin kalben seviyorsa sıkıntı etmez zaten
Yok reis bu nasil kadınları çekici bulduğumuzla alakalı. Çok fazla gideri olmadan zayıf kadınları kolay kolay çekici bulmam. Çekici bulduğum da 10-15 lig ustte olur zaten bana bakmaz. Ama benim ligimde balik etli veya kilolu bir büyük ihtimalle çekici gelir. Esmer, uzun boylu vs ise eririm direkt. Çoğu kızdaki uzun erkek sevdası gibi bu maalesef
Sana katılıyorum kardeşim
Holosko beni tanımadığınız için bu sekilde cevap vermeniz gayet normal saygı duyuyorum oyuncakmıki bu sıkılınca Baska bir oyuncak isteyim tombul bayanlardan hoslanıyorum oldum olası dolgun dudaklı poğaça yanaklı olsun istiyorum ben 52 kiloyum olurda onu üzecek kıracak olursam duvara yapıstırsın beni
Adamını göre elbette değişir ama yaptığın ankette de görürsün az çok. Ama şu da değişmez bir gerçek kilo büyük problem özellikle siz bayanlar da bence dikkat edip vermelisin
Bence fiziksel özelliklerin hiçbiri önemi yok önemli olan yüreği güzel karakteri sağlam olsun, dert etme o kadar seni beğenen olduğun gibi sevmeli
Nasıl göründüğünüz değil, nasıl davrandığınız önemli
Ne çok diyetisyen varmış aga. adam altta makale yazmış ya. her neyse bacım buluşacagın adam seni görmüş ki buluşuyor takma kafana.
Evet tabi ki adamına göre değişir. Ben çok kilolu kadınlardan hoşlanan erkek. Lütfen kızlar hiç birimiz barbie ve ken değiliz.
kilo boy ile ortaya çıkar ve kadınlarda boyuna göre eksi 10-20 kilo aralığında olman fit vücut demek oluyor.
Ben 80 üstü kilosu olan kadınları beğeniyorum genelde:)
Keşke ben tanısaydım seni
Çoğu ilk buluşmamı yaptığımda kiloluydum, sorun olmadı
Necatide kilolu 360 kilo ne var yani?
Yaşasın şişmanlık.
Eğer gerçekten duygulara önem veriyor ise hiç etkilemez
Bende 1 hafta da 5 kilo vermek için diyete girdim 😄
Sosyal medyadan falan hiç konuşmadınız mı instagramdan falan da mı görmedi seni?
Bence rejime gir adamdan ziyade kendj sagligin icin
C şıkkı. Ben kilolu severim hoşuma gider ama çoğunluk kilolu sevmez
Adamına göre değil, boy kilo indeksine göre değişir bu, boyun kaç?
Kilo kadında büyük sorun Her şey bir tarafa sağlık açısından kilo vermelisin
Normalde kilo sevmezdim ama onun göbüşünü çok seviyorum
Yani fazla kilolu kızlar çekici olmuyor. En fazla 61 62 falan olman lazım.
1.80 biriysen 75 kilo ideal. Ama 1.60san 60-65 olsan sağlığın açısından iyi olur. Önemli olan görüntüden ziyade özgüvendir. Kilolu kadın olup manken gibi sevgiliye sahip olan çok insan tanıdım. Önemli olan enerji anlayış.
Adam seni görmedi mi fotoğraftan da olsa zaten? Nasıl bir buluşma bu?
Bu soruyu sorduğuna göre zaten özgüvensizlik yaşıyorsun bu konuyla alakalı. Özgüvensiz insan 10kat iter.
yorumlars bak erkekelr dis görnüse cok önem veriyor tek dertleri güzel genc fizikli kadin ama kizlar göbeklileride kabul ediyor önce kendi tipinize bakin
Boyuna göre değişir 75 kilo ama boyun 170 ise bence balik etli ve guzel fizigin var ancak 75 kilo üzeri ve boyunda 160 ise kilolu olabilirsin spor ve diyet deneyebilirsin
Eger karşı taraf bunu bilerek buluşuyorsa bir sorun olmaz olmamalı ama ilk defa farkına varacaksa evet soğuyabilir tabii kisiden kisiye bu durum değişebilir
Bende 69 kiloydum şu an 66 kiloyum hedefim 60, bence sen kendinle nasıl barışıksan öyle kal ve öyle devam et.
kilolu olman birseyi degistirmez bence, biri seni kusurlarina ragmen sevmeli, onun icin degismen gerekmez sen kendini boyle kabullendikten sonra
Mesele kilo değil ki kas kütlesi hem kilolu kişilerin göğsü ve kalçaları büyük oluyor bu da sana artı puan kazandırır
Zannetmiyorum. Frekans uyumu daha çok etkiler.
Bilemeyiz. Belki balina etli seviyor kendisi ve sizi gordugunde asik olacak.
@IAmarPresterAen kötü etkiledi mi aşko 🤣
İyi yönden etkilendim ben.. hatunum taş gerisi yaş 🤣🤣
Hayır.. böyle düşünme kilo ile yargılayan kşiden bence uzak durman daha iyi
Kilo vermelisin. Unutma ki herkes dış görünüşe bakar. Bakmıyorum diyen de işin şovunda
Kişiye göre değişir foto felan görüidüyse tam dert etme derim
Versen iyi olur ama. Karşı taraf seni her halinle sevebilmeli bence
Hala kalbin çarpıyor mu bebeğim 😘
Yaaa :) bir tık azaldı :) Yerim seni. 😘🥰
Yesene 😋
Sizi siz olarak kabul edemiyosa neden berabersiniz
Sen için dışın bir olsun. Gerisini boş ver
Ben 115 kilo da bir erkeği sevdim … fizik boy kilo hiçbir şekilde önemli değil.
Abartma çok kilolu değilsin napcaz hepimiz manken mi olucz erkekler seviyor die
İlkler zor olsada buluşma gerçekler söylenmeli !
yani en azından 65 olsan daha iyi tabi
Kilolu seven erkeklerde var
eger erkek asiksa sorun olmaz
Kendini o kadar kasma oldugu kadar..
Seviyorsa kilo sorun olmamalı
Evet etkiler maalesef
etkileyecektir siyah giy
Adı üstünde kilo, iyi görüneni görülmedi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?