Bu gencecik yaşımda dişlerimin yarısı falan dolgulu ne yazık ki ve tedavileri geçen hafta falan bitti. 🥹
Artık onlara daha iyi bakmaya karar verdim. Olabildiğince yumuşak besleneceğim, çikolataymış kolaymış vs. olabildiğince uzak duracağım. Diş ipi, gargara vs. ne varsa kullanmaya başladım dün itibariyle
Yine de ileride bu dolgular değişecek öyle ya da böyle. 🥲
Peki bu dolguları değiştirecekleri zaman yine eski dolgu kadar mı yapıyorlar? Dişin büyük kısmı dolgu olursa sıkıntı oluyormuş sanırım. Gittikçe büyürse sıkıntı. 😐
Gerçi ileride yeni tedaviler çıkar diye de umutluyum ama hayırlısı bakalım. Neyse sorumun cevabı ne acep? 🤔
Artık onlara daha iyi bakmaya karar verdim. Olabildiğince yumuşak besleneceğim, çikolataymış kolaymış vs. olabildiğince uzak duracağım. Diş ipi, gargara vs. ne varsa kullanmaya başladım dün itibariyle
Yine de ileride bu dolgular değişecek öyle ya da böyle. 🥲
Peki bu dolguları değiştirecekleri zaman yine eski dolgu kadar mı yapıyorlar? Dişin büyük kısmı dolgu olursa sıkıntı oluyormuş sanırım. Gittikçe büyürse sıkıntı. 😐
Gerçi ileride yeni tedaviler çıkar diye de umutluyum ama hayırlısı bakalım. Neyse sorumun cevabı ne acep? 🤔
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar