
Yaz geldi ve pek çok kişi buralarda bulunacak. Peki sizce ne kadar sağlıklı?

Yaz geldi ve pek çok kişi buralarda bulunacak. Peki sizce ne kadar sağlıklı?
Havuzu bilemem ama biz parklarda büyüdük. Bence çocuklar o mikropları az çok almalı. Fiziksel değil ruhsal olarak da düşünmek lazım. Ben çocuğun sosyalleşmesi açısından kalabalık yerlere girip çıkmasını, tanımadığı çocuklarla arkadaşlık edip oynamasını sağlıklı buluyorum.
Güzel bakış açısı, o yaşlarda o organizmalarla karşılaşmayan çocuk daha sonra daha fazla sıkıntı yaşayabiliyor...
Tabi hem miktar hem de tür önemli.
Öyleyse tabii ki onlara da dikkat etmek lazım
Sadece havuzlar değil. Herkesin aynı anda girdiği deniz de sağlıklı değilki😄
Sessiz sakin gözden uzak koylar bu iş için en doğru seçim. Özel havuzunuz yoksa.
Doğru 😂
Sen şimdi bunlara tatil yapmıyor mu diyorsun 😂
Laf aramızda bence de, şurada hayata beklemem 😂
Hatırlatmasaydın iyiydi 🤣
Hahaha istemeden hatırlatmış olduğun için ricalar 🤣
Bir de söylüyor 🤣
😂
Bakımları yapılan iyi bir mekana ait değilse hiç hiç sağlıklı değil. Gerçi bu da yeterli olmayabiliyor havuzda afedersiniz hacet gideren insanlarımız varken öğğ
Sabah sabah yazmayaydın iyiydi onu 🤭🤣
😂😂
Havuzlar genel olarak sağlıklı değil ki.
Davar gibi giren , havuz kültürü olmayan yığınla insan var.
Adam soyunup atlıyor en basıt davarlık örneği
Davarlar giremez ibaresi koydurtmak mı lazım 😂
Adam davar olduğunun farkında değil kı 😂
O da-var 🤣
İyiydi 😂 kankam nasılsın?
Tatilimsi gibi bir süreçteyim bir hafta daha o yüzden biraz daha iyiyim 😀
İhtiyacım vardı, iyi geldi 😂
Sen nasılsın?
Kafanı toparlıyorsan çok çok iyi.
İyiyim sağ ol 🙏
Aynen öyle, ihtiyacı olan herkes toplayabilsin 🙏
Hak eden herkes diyelim ona bro 😏
Bak bu da güzel detay, yine üzerine yazacak bir şey bulamadım 🤩😀
Eyvallah kankam
Cevap
4Cevap
Havuzlar mikrobik hastalıklara davetiye olduğundan sağlıksız. Çocuk parklarını bazen dezenfekte ettiklerinden bir sakınca yok gibi
Cidden bazen oluyor, keşke daha sık ilgilenilse...
İşin komik tarafı. Bazı oteller belirli saat aralığında havuzlarını halka açtıklarındam oradan gelecek mikrobu düşünün bir de
Gerektiği gibi ilgilenilmezse çok sakat 😬
Maalesef ki.
Çocuk parklarındansa havuzlar sağlık için en çok tehlike arz eden yerler.
Aman efenim kimleri görüyoruz 😀
Sizin galakside de durum aynı mı? 😂
Ben de aynı şeyi senin için diyeceğim sorularina denk gelmez oldum buralarda mi değildin 😀
Galaksi çukurları var daha hijyenik oralar 😬😂
Yoo buralardayım da denk gelinebilir soru sormayı bıraktım, daha keyfi soruyorum 😀
Hijyenik çukur diyorsun, bizim galakside hayat yokmuş be 😂
😀😀
Abiş Kore'dekiler temiz ama Türkiye'deki havuzlar sağlıklı bulmuyorum.
Bir gün Kore'ye gidersem seni de anavatanına götürücem kardiş 😀
Yüzme bilmiyorum zaten o konuda rahatım
Öğrenme düşüncen, isteğin var mı peki?
Hoca çok önemli ama haklısın, çocukken benim de kötü bir hoca deneyimim olmuştu benzer şekilde.
Kendin bile öğrenebilirsin, bence bir şans ver kendine 😇
Hımmm, seni paniklettiren bir kayıt var hafızanda onu değiştirmek lazım demek ki...
Bakalım belki bir gün yeniden denersin, ha tabi şart da değil 😇
Pek sağlıklı değil
Sen girmezsin tabi villanda havuz vardır 😂
Bizim gibi ülkelerde mümkün değil
Neden?
Evet mantıklı
Çünkü insan odaklı değil kâr odaklı düşünürler
Hem aiylelerin oturabileceği hem çocukların oynuyabilcegi eglenebilcegi yer olması lazim
@bozkurt_09 haremlik selamlık olacak her yerde görürsünüz
Hiç sağlıklı değil
Halka açık havuzlar sağlıklı değil maalesef.
Hiç sağlıklı değil
Tabiki sağlıksız
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?