Tırnak batması ameliyatı oldum, dikişler alındı ama ucunda basınca acı yapıyor. Doktor ödem yapmış dedi, ne zaman geçer?

Tırnak batması ameliyatı oldum, dikişler alındı ama ucunda basınca acı yapıyor. Doktor ödem yapmış dedi, ne zaman geçer?
Cevapla