Baş ağrısı ve ellerde uyuşma için hangi bölüme gitmeliyim ve kötü bişey midir?

İnternette beyin tümörü yazıyor :( hangi bölüme gitmeliyim?

Baş ağrısı ve ellerde uyuşma için hangi bölüme gitmeliyim ve kötü bişey midir?
Cevapla