Selam canlar. halsizlik falan var. ara ara kan değerim düşükmüş ilac kullaniyorum ama. doktor serum yazmadi sebebi nedir?

Ben serum yazmasini istedim * dahiliyeci yazamiyoruz biz dedi saçma degil mi. Ara ar sık hastalaniyorum keyfi istemiyorum ki
Selam canlar. halsizlik falan var. ara ara kan değerim düşükmüş ilac kullaniyorum ama. doktor serum yazmadi sebebi nedir?
Cevapla