Akupunktur bir geleneksel tıp uygulamasıdır ve pek çok hastalığın tedavisinde kullanılabilir. İnsanlar genelde akupunturu ağrılarından kurtulmak, zayıflamak ve psikiyatrik rahatsızlıklar için kullanır. En az modern tıp uygulamaları kadar etkili olduğu söylenir. Üsttelik hemen hemen acısız ve zararsız bir uygulamadır. Akupunktur tedavisi planlanan hastalığa bağlı olarak seçilen noktalara çelik iğneler batırılmak suretiyle uygulanır. Tedavide steril ve tek kullanımlık son derece ince iğneler kullanılır. Pratik, etkili ve doğal olması yönüyle güzel bence. Siz ne düşünüyorsunuz?
Akupunktur hakkında ne düşünüyorsunuz? Hiç akupunktur yaptırdınız mı?
Ama bu kez de fazla rahat davranıp sınavda kötü bir sonuç almıştım. Neyse ki o sene birçok kişi sınavda çuvallamıştı da ben az netle iyi bir sıralama yapıp hedefime ulaşmıştım. 😁
Başkent Üniversitesi Türk Dili ve Edebiyatı istiyordum ve hedefime de ulaşmıştım, ama ailemin baskısıyla okumayı hiç istemediğim bir bölüm tercih ettim. Sonrasında oraya yatay geçiş yapmak istedim, ama ailem izin vermedi. Geçen sene sonu ise bölümümdeki azami süremi doldurduğum için okuldan atıldım... 😭
Yani 3 sene öncesine kadar öyleydi, ama 3 sene önce İzmir'de bir üniversiteye yatay geçiş yaptım. İzmir'e geçince bir anda her konuda özgürleştim, şu anda ise aileme zıt düşen ne varsa yaptım ve yapmaya da devam ediyorum. 😂
Bence maddi durumunuz iyiyse aileni fazla dinleme, hayallerin varsa o hayallerinin peşinden git. Sonuçta hayat senin hayatın, bundan 50 yıl sonra ne annen ne de baban yanında olmayacak, verdiğin kararların sonuçlarına tek başına katlanacaksın.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Hiç yaptırmadım ama faydası olabilir. kan akışını hızlandırmak gibi
Yks'ye hazırlandığım sene yaptırmıştım.
Faydasını gördünüz mü?
Yani deneme sınavlarında çok stres yapıyordum ve o stresi azltıp biraz da dikkatimi toplayabilmek için yaptırmıştım. Stresimi tamamıyla aşmıştım.
Ama bu kez de fazla rahat davranıp sınavda kötü bir sonuç almıştım. Neyse ki o sene birçok kişi sınavda çuvallamıştı da ben az netle iyi bir sıralama yapıp hedefime ulaşmıştım. 😁
2021'de mi sınava girdiniz? O sene biraz zordu.
Hayır, 2018'de girmiştim.
Anladım. Sınav sisteminin ilk değiştiği zamanlar.
Hedefiniz neydi?
Evet, Yks'ye ilk girenlerden biriyim.
Başkent Üniversitesi Türk Dili ve Edebiyatı istiyordum ve hedefime de ulaşmıştım, ama ailemin baskısıyla okumayı hiç istemediğim bir bölüm tercih ettim. Sonrasında oraya yatay geçiş yapmak istedim, ama ailem izin vermedi. Geçen sene sonu ise bölümümdeki azami süremi doldurduğum için okuldan atıldım... 😭
Bu sene ise kardeşim yaşında çocuklarla aynı sıralarda tekrardan Yks'ye hazırlanıyorum.
Kötü olmuş ya. Geçmiş olsun. Aile baskısı çok kötü gerçekten. Bana da çok şey diyorlar ama dinlemiyorum.
Mezuna kalmak istememe tepkililer biraz
Şükret ki; senin yine de dinlememek gibi bir seçeneğin varmış, ben dinlemesem beni mahvederlerdi.
Yani 3 sene öncesine kadar öyleydi, ama 3 sene önce İzmir'de bir üniversiteye yatay geçiş yaptım. İzmir'e geçince bir anda her konuda özgürleştim, şu anda ise aileme zıt düşen ne varsa yaptım ve yapmaya da devam ediyorum. 😂
Bence maddi durumunuz iyiyse aileni fazla dinleme, hayallerin varsa o hayallerinin peşinden git. Sonuçta hayat senin hayatın, bundan 50 yıl sonra ne annen ne de baban yanında olmayacak, verdiğin kararların sonuçlarına tek başına katlanacaksın.
Bana da yaz bir yer git dediler ama şehir dışı istemiyor ailem. Bense Ankara 'da tıp istiyorum. O yüzden bir yıl daha sabredip mezuna bırakıcam.
Dediğim gibi hayat senin hayatın ve verdiğin kararların sonucuna da sen katlanacaksın. O yüzden, saygısızlık yapmamak şartıyla, aileni çok da dinleme.
Hayallerinin peşinden git.
Aynen. Onlar benim ailem ama sahibim değiller. Zaten belli bir zamandan sonra anlayış göstereceklerdir
Allah yardımcın olsun, inşallah hayallerine ulaşırsın.
Amin